مقالات

نحوه استفاده از بی بی کرم

نحوه استفاده از بی بی کرم

استفاده از بی بی کرم ؛ درواقع بی بی کرم یک لوازم آرایشی همه کاره محبوب است که اغلب به عنوان مرطوب کننده، پرایمر و زیرسازی سبک عمل می کند. با این حال، اگر قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده اید. به راحتی ممکن است اشتباه کنید که بیش از حد استفاده کنید. اگر برای یادگیری نحوه به کارگیری صحیح آن به کمک نیاز دارید، به خواندن این ادامه دهید.

انتخاب بی بی کرم مناسب

۱. مزایای بی بی کرم

در حالی که هر بی بی کرم دارای خواص مختلفی است و اثرات مختلفی را ارائه می دهد، هر کدام می توانند متفاوت باشند. قبل از خرید، مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چه چیزی یک BB Cream ادعا می کند که ارائه می دهد.

خواص احتمالی عبارتند از:

مرطوب کننده پوست 

سفید شدن پوست

مسدود کردن اشعه ماوراء بنفش

پرایمینگ پوست

رنگ کردن پوست

انعکاس نور برای درخشندگی بیشتر پوست

ارائه اجزای ضد پیری

غنی سازی پوست با ویتامین ها

همچنین باید درباره سازنده کرم BB تحقیق کنید. کرم را فقط از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

۲. بررسی های BB Cream را بخوانید.

مهم نیست که شرکت لوازم آرایشی چقدر معتبر است یا آنچه که BB Cream ادعا می کند ارائه می دهد. هر نوع برای افراد مختلف متفاوت عمل می کند. خواندن نظرات به شما کمک می کند بفهمید که آیا محصول هم با کیفیت است و هم برای شما مناسب است.

به نظراتی که به رنگ پوست، نوع پوست و وضعیت پوست اشاره می‌کنند. دقت کنید تا بتوانید میزان کاربرد این تجربه را در مجموعه شرایط خود بسنجید.

۳. استفاده از بی بی کرم متناسب با پوست

نحوه استفاده از بی بی کرم

بهترین بی بی کرم را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. انواع مختلف پوست تا آنجایی که لوازم آرایشی نیاز دارند، نیازهای متفاوتی دارند. برای موثرترین تجربه، بسته به نوع پوست شما، محصولی را انتخاب کنید که برای پوست چرب، پوست معمولی یا پوست خشک مناسب باشد.

اگر پوست چرب دارید، یک کرم BB با روکش مات در نظر بگیرید. به سمت آنهایی که حاوی عصاره گیاهی طبیعی هستند نیز حرکت کنید. این نوع پوست تمایل به حساس بودن دارد و کرم BB با عصاره های طبیعی کمتر باعث واکنش می شود.

اگر پوست معمولی دارید، یک کرم BB مرطوب کننده در نظر بگیرید که می تواند پوست شما را صاف تر نشان دهد. اگر برای متعادل کردن رنگ پوست خود به کمک نیاز دارید، می توانید به دنبال یکی از سفید کننده های پوست باشید.

اگر پوست خشکی دارید، به جای کرم غلیظ به دنبال کرم بی بی با غلظت آبکی باشید، زیرا کرم های غلیظ می توانند باعث خشکی بیش از حد شوند. همچنین باید به دنبال فرمول های مرطوب کننده باشید.

۴. انتخاب رنگ متناسب با پوست بی بی کرم

نحوه استفاده از بی بی کرم

 

لیست انواع بی بی کرم موجود در سایت کمند بیوتی

 

رنگی را انتخاب کنید که بیشتر با رنگ پوست شما مطابقت دارد. کرم‌های بی‌بی معمولاً طیف وسیعی از سایه‌ها را ندارند، اما اکثر آنها طیفی از سایه‌ها را دارند. رنگی که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک تر است، احتمالاً بیشتر به شما می آید.

هنگام مقایسه رنگ ها، رنگ بی بی کرم را با پوست صورت و گردن خود مقایسه کنید. آن را با دستان خود مقایسه نکنید، زیرا رنگ پوست دست شما می تواند کمی متفاوت از رنگ پوست صورت شما باشد.

۵. استفاده از بی بی کرم ؛ نمونه گیری

در صورت امکان نمونه بگیرید. نمونه بگیرید و در طول روز بپوشید. ظاهر آن را در نور طبیعی و مصنوعی بررسی کنید.

نورپردازی می تواند تفاوت زیادی در ظاهر یک کرم ایجاد کند. نورپردازی در یک فروشگاه لوازم آرایشی ممکن است به شما ایده دقیقی از ظاهر کرم روی پوست شما پس از راه رفتن در بیرون ندهد. در نتیجه بهتر است چند ساعت قبل از خرید کرم را در تنظیمات نور مختلف امتحان کنید.

استفاده از بی بی کرم با انگشتان

نحوه استفاده از بی بی کرم

 

بیشتر بخوانید : چگونه پوست را آبرسانی کنیم : 12 نکته برای آبرسانی به پوست

 

۱. زمان استفاده از انگشتان

بدانید چه زمانی و چرا از انگشتان خود استفاده کنید. اکثر مردم ترجیح می دهند از انگشتان خود برای استفاده از کرم بی بی استفاده کنند زیرا این ساده ترین روش است.

کرم های BB Balmy را باید با دست استفاده کرد زیرا گرمای پوست شما آن را ذوب می کند و استفاده از آن را آسان تر می کند.

با این حال، استفاده از کرم BB با انگشتان، نتیجه صاف کمتری نسبت به استفاده از آن با اسفنج یا برس ایجاد می کند.

۲. گذاشتن بی بی کرم روی پشت دست

نحوه استفاده از بی بی کرم

مقدار کمی را در پشت دست خود بگیرید. یک گودال از BB Cream به قطر تقریباً 3/4 اینچ (1.9 سانتی متر) یا به اندازه یک سکه، روی پشت دست خود فشار دهید.

به طور دقیق، این ضروری نیست. با این حال، مالیدن کرم در قسمت های مساوی را آسان تر می کند.

۳. پنج نقطه را روی پیشانی، بینی، دو گونه و چانه بمالید.

نوک انگشت وسط خود را در گودال بی بی کرم پشت دست خود فرو کنید. کرم را روی نوک انگشت خود روی صورت خود بمالید. آن را فقط به صورت نقطه ای بمالید: یکی در وسط پیشانی، یکی روی نوک بینی، یکی روی گونه چپ، یکی روی گونه راست و دیگری روی چانه.نقاط بی بی کرم باید تقریباً برابر باشد.

کرم را به صورت رگه ها یا لکه های بزرگ نمالید. باید از کرم به صورت پراکنده استفاده کنید، یک لایه نازک بمالید تا پوست شما بیش از حد سنگین به نظر نرسد.

۴. کرم را به پوست خود بزنید.

از انگشتان اشاره و وسط خود برای زدن کرم به آرامی استفاده کنید. کرم BB را با حرکات دایره ای به پوست خود بمالید، اما به جای اینکه انگشتان خود را در تمام طول حرکت با پوست خود در تماس نگه دارید، هنگام مالش با انگشتان خود به بالا و پایین ضربه بزنید. .

این فشار ملایم کرم را به طور یکنواخت بدون تحریک پوست پخش می کند.

از پیشانی شروع کنید و از وسط به سمت هر گونه حرکت کنید. بعد از آن روی بینی و چانه خود حرکت کنید، سپس با گونه های خود کار را تمام کنید.

۵. ترکیب کردن بی بی کرم

روش دیگر، به آرامی آن را به سمت بیرون مخلوط کنید. اگر به تکنیک نوازش علاقه ندارید، می توانید به آرامی با نوک انگشت اشاره و میانی خود فشار وارد کنید. هر نقطه کرم را با ضربات بیرونی مخلوط کنید.

مانند قبل، قبل از حرکت به سمت بینی و چانه، از پیشانی شروع کنید. با گونه ها تمام کنید.

۶. کرم را به آرامی دور چشمتان بزنید.

نحوه استفاده از بی بی کرم

هنگامی که به ناحیه چشم می رسید، از فشار ملایم تری استفاده کنید، صرف نظر از اینکه کرم را به صورت ضربه ای پخش می کنید یا ترکیب می کنید.

با استفاده از یک فشار ملایم دست در نزدیکی چشم‌ها، از ایجاد خطوط ظریفی که ممکن است هنگام کشیدن و سکته مغزی پوست اطراف چشم‌تان را که به ویژه حساس است، ایجاد کنند، جلوگیری می‌کنید.

۷. استفاده از بی بی کرم روی مناطق حساس

برای پوشاندن عیوب بیشتر روی آن بمالید. چند دقیقه صبر کنید تا کرم بی بی خشک شود. پس از خشک شدن، اگر نواحی خاصی نیاز به پوشش اضافی دارد، می توانید یک لایه نازک دیگر از BB Cream را روی آن بمالید.

توجه داشته باشید که با کرم BB هرگز به ظاهری کاملاً بی عیب و نقص نخواهید رسید، زیرا بیشتر از اینکه عیوب را بپوشاند، رنگ پوست را یکدست می کند.

استفاده از اسفنج برای استفاده از کرم BB

۱. زمان استفاده از اسفنج

نحوه استفاده از بی بی کرم

 

لیست انواع اسفنج و پد آرایشی

 

بدانید چه زمانی و چرا از اسفنج استفاده کنید. استفاده از اسفنج بیشتر برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است.

هنگامی که پوست چرب دارید، استفاده از کرم BB با انگشتانتان می تواند چربی بیشتری به پوست صورت شما اضافه کند.

برس قدرت کمتری دارد، بنابراین هنگامی که پوست چرب دارید، هنگام استفاده از برس ممکن است در پخش یکنواخت کرم BB با مشکل مواجه شوید.

۲. کرم صورت را روی اسفنج بمالید.

قبل از استفاده از اسفنج آرایشی برای استفاده از کرم بی بی خود، اسفنج آرایش را با کرم مرطوب کننده صورت بزنید.

استفاده از اسفنج می تواند سطح رطوبت پوست شما را از بین ببرد، بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده صورت می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند.

۳. استفاده از بی بی کرم روی پشت دست

مقدار کمی را در پشت دست خود بگیرید. یک گودال از BB Cream به قطر تقریباً 3/4 اینچ (1.9 سانتی متر) یا به اندازه یک سکه، روی پشت دست خود فشار دهید.

به طور دقیق، این ضروری نیست. با این حال، مالیدن کرم در قسمت های مساوی را آسان تر می کند.

۴. مالش روی پنج نقطه اصلی

پنج نقطه را روی پیشانی، بینی، دو گونه و چانه بمالید. نوک انگشت وسط خود را در گودال بی بی کرم پشت دست خود فرو کنید. کرم را روی نوک انگشت خود روی صورت خود بمالید. آن را فقط به صورت نقطه ای بمالید: یکی در وسط پیشانی، یکی روی نوک بینی، یکی روی گونه چپ، یکی روی گونه راست و دیگری روی چانه.

حتی اگر با استفاده از یک اسفنج آرایشی، کرم BB را با هم ترکیب کنید، باید مقدار اولیه را با انگشتان خود به پوست خود بمالید تا میزان آن را بهتر کنترل کنید.

نقاط بی بی کرم باید تقریباً برابر باشد.

کرم را به صورت رگه ها یا لکه های بزرگ نمالید. باید از کرم به صورت پراکنده استفاده کنید، یک لایه نازک بمالید تا پوست شما بیش از حد سنگین به نظر نرسد.

۵. استفاده از بی بی کرم توسط اسفنج

نحوه استفاده از بی بی کرم

با استفاده از اسفنج، کرم BB را روی پوست خود صاف کنید. کرم BB را با حرکات سفت و یکنواخت به سمت بیرون به پوست خود بمالید.

به اندازه کافی فشار وارد کنید تا پوست شما “لرزیده” شود یا کمی از لرزش حرکت کند.

از پیشانی شروع کنید و از مرکز به سمت دو طرف پیشانی حرکت کنید. بعد روی بینی و چانه خود تمرکز کنید. با مالش محکم BB Cream روی گونه ها به پوست خود و با حرکات بیرونی کار را به پایان برسانید.

۶. فشار اطراف چشم خود را کاهش دهید.

ناحیه اطراف چشم شما حساس تر است، بنابراین فشار شدید می تواند باعث آسیب به پوست شود. کرم BB را در این ناحیه با یک حرکت نوازش مخلوط کنید.

برای این قسمت می توانید از انگشتان یا اسفنج استفاده کنید. اگر احساس می کنید کنترل کمتری روی پخش و فشار با اسفنج دارید، از انگشتانتان استفاده کنید.

با استفاده از یک فشار ملایم نوازش در نزدیکی چشم‌ها، از ایجاد خطوط ظریفی که ممکن است هنگام کشیدن و زدن کرم روی پوست اطراف چشم‌تان را که به ویژه حساس است، ایجاد کنند، جلوگیری می‌کنید.

استفاده از براش روی بی بی کرم

۱. نحوه استفاده از بی بی کرم ؛ براش آرایشی

نحوه استفاده از بی بی کرم

 

لیست انواع براش آرایشی موجود در سایت کمند بیوتی

 

بدانید چه زمانی و چرا از برس آرایش استفاده کنید. اگر پوست خشکی دارید و مخصوصاً با کرم های بی بی مایع خوب کار می کند، این روش بهتر است.

توجه داشته باشید که به طور کلی برای کرم های غلیظ و ملایم توصیه نمی شود.

اگر پوست خشکی دارید، استفاده از انگشتانتان برای استفاده از محصول می تواند پوستی که قبلاً تحریک شده است را تحریک کرده و باعث خشک شدن آن شود.

علاوه بر این، استفاده از یک اسفنج می تواند بسیار قوی باشد و ممکن است رطوبت کمی را که دارد از پوست شما بگیرد.

۲. میزان مصرف بی بی کرم

مقدار کمی را روی کف یک دست قرار دهید. یک گودال از BB Cream به قطر تقریباً 3/4 اینچ (1.9 سانتی متر) یا به اندازه یک سکه را در کف دست خود فشار دهید.

به طور دقیق، این ضروری نیست. با این حال، مالیدن کرم در قسمت های مساوی را آسان تر می کند.

با این روش به جای پشت دست از کف دست خود استفاده کنید. کف دست شما گرمای بیشتری دارد، بنابراین می تواند کرم BB را به طور موثرتری نسبت به پشت دست گرم و مایع کند. به این ترتیب، پخش شدن کرم را آسان‌تر می‌کند، به خصوص اگر کرم قوام کمی ملایم باشد.

۳. پیشانی ، بینی ، دو گونه و چانه نقاط اصلی صورت

نحوه استفاده از بی بی کرم

پنج نقطه را روی پیشانی، بینی، دو گونه و چانه بمالید. نوک انگشت وسط خود را در گودال بی بی کرم در کف دست خود فرو کنید. کرم را روی نوک انگشت خود روی صورت خود بمالید. آن را فقط به صورت نقطه ای بمالید: یکی در وسط پیشانی، یکی روی نوک بینی، یکی روی گونه چپ، یکی روی گونه راست و دیگری روی چانه.

حتی اگر با استفاده از برس آرایشی، کرم BB را با هم ترکیب کنید، باید مقدار اولیه را با انگشتان خود روی پوست خود بمالید تا میزان آن را بهتر کنترل کنید.نقاط بی بی کرم باید تقریباً برابر باشد.

کرم را به صورت رگه ها یا لکه های بزرگ نمالید. باید از کرم به صورت پراکنده استفاده کنید، یک لایه نازک بمالید تا پوست شما بیش از حد سنگین به نظر نرسد.

 

بیشتر بخوانید : ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست

 

۴. صاف کردن بی بی کرم روی سطح پوست

کرم BB را با استفاده از برس روی پوست خود صاف کنید. برای پخش کردن کرم روی صورت و روی پوست از حرکات یکنواخت، سفت و بیرونی برس استفاده کنید.

حرکت قلم مو به طور طبیعی کمی نرمتر و کمی ملایمتر از ضربه زدن با انگشتان یا اسفنج خواهد بود. به این ترتیب، نباید از اعمال فشار کمی بترسید.

از پیشانی به بیرون کار کنید. از مرکز پیشانی خود شروع کنید و کرم را به سمت بالا و کنار بکشید. کرم را روی بینی خود به سمت بالا و پایین و کرم را روی چانه خود به پهلو بمالید. کرم را روی گونه های خود در همه جهات مخلوط کنید تا جایی که با نقطه پایان هر ناحیه قبلی مطابقت داشته باشد.

۵. نحوه استفاده از بی بی کرم ؛ کرم دور چشم

کرم دور چشمتان را بمالید.ناحیه اطراف چشم شما حساس تر است، بنابراین فشار شدید می تواند باعث آسیب به پوست شود. کرم BB را در این ناحیه با یک حرکت نوازش مخلوط کنید.

برای این قسمت می توانید از انگشتان یا برس استفاده کنید. به طور کلی، اعمال فشار سخت با برس سخت تر است و آن را برای ناحیه چشم ایده آل می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *