مقالات

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

گذاشتن مژه مصنوعی یک راه سرگرم کننده و ساده برای ترکیب کردن استایل معمولی و جلب توجه بیشتر به چشمان شما است. اگرچه ممکن است چند بار تلاش کنید که پایین بیایید، استفاده از مژه مصنوعی فوق العاده آسان است و زمانی که به آن دست پیدا کردید فقط چند دقیقه طول می کشد.

در ادامه باهم پله پله مراحل گذاشتن مژه مصنوعی را بررسی میکنیم و انجام میدهیم.

 

خرید انواع مژه مصنوعی در سایت کمند بیوتی 

 

۱.چک کردن اندازه مژه ها

قبل از اینکه مژه ها را بچسبانید، باید مطمئن شوید که برای چشم شما گشاد نیستند. نوارهای مژه را در مقابل پلک خود نگه دارید و در صورت لزوم آنها را از طرفین پایین ببرید.

اگر مژه ها برای سلیقه شخصی شما بیش از حد بلند هستند، برای داشتن ظاهری طبیعی تر، مژه ها را کوتاه کنید. مژه ها باید به سمت گوشه بیرونی چشم بلندتر باشند.

۲. زدن چسب مژه به مژه

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

kamandbeauty.com

چسب مژه را با اپلیکاتور یا برس کوچک روی درز بیرونی نوار مژه بزنید. قبل از اینکه چسب را روی مژه هایتان بزنید، اجازه دهید کمی خشک شود.

از طرف دیگر، می توانید یک خط نازک چسب مژه را روی پشت دست غیر غالب خود فشار دهید. سپس به آرامی درز بیرونی نوار مژه را در امتداد آن بکشید.

۳. گذاشتن مژه مصنوعی

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

kamandbeauty.com

نوار را روی پلک خود قرار دهید و آن را تا حد امکان نزدیک به مژه های طبیعی خود قرار دهید. نوار را از بالا پایین بیاورید نه از جلو. این برای اطمینان از این است که تا حد امکان به خط مژه خود نزدیک شوید.

۴. خشک شدن چسب

اجازه دهید چسب به طور طبیعی خشک شود. هنگامی که نوار در جای خود قرار گرفت، نیازی به فشار دادن یا نگه داشتن آن ندارید.

۵. گذاشتن مژه مصنوعی ؛ ریمل بزنید

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

kamandbeauty.com

به مژه های خود بهترین ریمل خود را بزنید. این کمک می کند تا مژه های طبیعی خود را با مژه های مصنوعی ترکیب کنید و ظاهر طبیعی تری داشته باشید. می توانید از ریمل مشکی، قهوه ای یا خاکستری تیره استفاده کنید.

۶. کشیدن خط چشم

خط چشم مایع را در امتداد پلک های بالایی خود بزنید. حتماً شکاف بین مژه مصنوعی و مژه های خود را پر کنید تا طبیعی تر به نظر برسند. از خط چشم مشکی، قهوه ای یا خاکستری تیره استفاده کنید.

 

انواع خط چشم در سایت کمند بیوتی 

 

۷. در آخر پاک کردن مژه با پاک‌ کننده آرایش مناسب

نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

kamandbeauty.com

برای از بین بردن مژه های مصنوعی از بهترین پاک کننده آرایش صورت استفاده کنید. یک نوک گوش پاک کن را به پاک کننده آرایش چشم آغشته کنید و به آرامی آن را در امتداد خط مژه خود بمالید. اجازه دهید پاک کننده برای یک دقیقه بماند و به آرامی نوار را بکشید.

نکات اصولی گذاشتن مژه مصنوعی :

_ اگر انگشتانتان ثابت نیستند، از یک خلال دندان برای کمک به «قرار دادن» مژه در جای خود استفاده کنید.

_ با دست ثابت خط چشم بکشید. یک خط نامنظم غیرحرفه ای و غیرجذاب به نظر می رسد.

_ بعد از خشک شدن چسب کمی ریمل بزنید

 

بیشتر بخوانید : چسباندن مژه مصنوعی بدون چسب ؛ 4 روش ساده

 

هشدارهای گذاشتن مژه مصنوعی :

_ قبل از استفاده از مژه مصنوعی یا سایر آرایش چشم، دستان خود را بشویید.

_ از مژه مصنوعی یا آرایش چشم استفاده نکنید، زیرا این کار باعث انتقال میکروب ها از یک چشم به چشم دیگر می شود.

_ اگر چسب یا آرایش در چشمتان افتاد، بلافاصله آن را با آب گرم بشویید. اگر نمی توانید چسب را بردارید، به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

_ هنگامی که از جداکننده مژه خود استفاده می کنید ملایم باشید وگرنه روی مژه های خود چروک می شوید.

_ اگر از چوب ریمل خود برای فر کردن مژه های خود استفاده می کنید تا مژه های مصنوعی به شما ببخشد، مراقب باشید که به طور تصادفی خود را در چشم فرو نکنید.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *