مقالات

فیکس آرایش صورت ؛ چگونه آرایش خود را فیکس کنید

فیکس آرایش صورت ؛ شما آرایش خود را عالی انجام داده اید و ظاهری شگفت انگیز دارید. عالی! اکنون، می‌خواهید مطمئن شوید که چهره‌تان حتی پس از یک شب بیرون‌ از خانه همچنان عالی به نظر می‌رسد. ممکن است نگران از بین رفتن آرایش خود به مرور زمان باشید. اگر می‌خواهید آرایش خود را تنظیم کنید، سعی کنید از پرایمر و اسپری تنظیم‌کننده استفاده کنید تا حتی پس از ساعت‌ها سرگرمی، زیبا به نظر برسید.

زیرسازی و کانسیلر مایع

Fix face makeup

1_ یک پرایمر برای نوع پوست خود بزنید.

پرایمرهای آرایشی به جلوگیری از نفوذ چربی پوست به آرایش و خراب شدن آن کمک می کنند. پرایمرها انواع مختلفی دارند و شما می توانید برای پوست های چرب، پوست های خشک یا ترکیبی از هر دو، پرایمرها را بیابید. قبل از آرایش از مقداری پرایمر به اندازه نخود روی تمام صورت خود استفاده کنید. اگر مستعد مسدود شدن منافذ هستید، پرایمر می تواند باعث محدود کردن منافذ شما شود.

2_ فونداسیون و کانسیلر مایع خود را برای فیکس آرایش صورت بمالید.

برای رنگ پوستتان مانند حالت عادی زیرسازی کنید و سپس کانسیلر را در بالای آن در هر ناحیه مشکل دار بمالید. اینها معمولاً شامل منطقه T، زیر چشم و جوش‌ها می‌شوند. فونداسیون مایع برای آرایش بهتر است زیرا مانند فونداسیون پودری از قبل خشک نشده است.

3_ بیوتی بلندر خود را به پودر شل و شفاف آغشته کنید.

از پودر بی رنگ استفاده کنید تا رنگ بیشتری به کرم پودر یا کانسیلر خود اضافه نکنید. پد آرایشی خود را به پودر آغشته کنید و به اندازه ای که می تواند پودر را در خود نگه دارد بردارید. می توانید به جای بیوتی بلندر از پد های معمولی استفاده کنید، اما آنقدر پودر را در خود نگه نمی دارد. اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی دارای بیوتی بلندر ها و پد های آرایشی هستند.

4_ مقدار زیادی پودر را روی قسمت هایی که می خواهید فیکس کنید بمالید.

Fix face makeup

فیکس کردن آرایش آن را سفت می کند و احتمال چروک شدن آن را کاهش می دهد. پودر را به آرامی روی قسمت هایی از کرم پودر یا کانسیلر که می خواهید ست کنید بزنید تا بی عیب به نظر برسد و بعداً چین نخورد. این نواحی معمولاً شامل ناحیه T و زیر چشم شما هستند. فقط پودر را چند بار بمالید، مطمئن شوید که آن را تا انتها به پوستتان نزنید. همچنان باید بتوانید پودر نشسته روی صورت خود را ببینید. پودر را روی صورت خود پاک نکنید یا نمالید.

5_ 5 تا 10 دقیقه صبر کنید، سپس پودر را از روی صورت خود پاک کنید.

پودر هر روغنی را که روی پوست شما بود جذب می کند. بعد از اینکه به مدت 5 تا 10 دقیقه گذاشتید، از یک برس آرایشی کرکی استفاده کنید تا پودر را به آرامی از روی پوست خود پاک کنید.

6_ بقیه آرایش خود را همانطور که می خواهید انجام دهید.

هنگامی که آرایش صورت شما تنظیم شد، می توانید با استفاده از رژگونه، هایلایت/کانتور، سایه چشم و آرایش لب به هر ترتیبی که می خواهید کار را تمام کنید. از دست زدن به قسمت هایی از صورت خود که قبلا فیکس کرده اید خودداری کنید.

فیکس آرایش صورت با اسپری

Fix face makeup

1_ تمام صورت خود را مانند حالت عادی آرایش کنید.

این می تواند شامل فونداسیون، کانسیلر، برنز کننده / کانتور، هایلایتر، سایه چشم، خط چشم، رژ لب و حتی ریمل باشد. از کرم پودر و کانسیلر شروع کنید به همان اندازه که قصد دارید آرایش کنید.

2_ یک اسپری تنظیم کننده برای نوع پوست خود بخرید.

اسپری های تنظیم کننده مختلف برای انواع پوست به خوبی کار می کنند. تحقیق کنید که چه نوع پوستی دارید و یک اسپری تنظیم کننده مخصوص نوع پوست خود بخرید. انواع پوست های رایج عبارتند از: خشک، چرب و مختلط.

3_ اسپری را 2 یا 3 بار برای فیکس آرایش صورت اسپری کنید

بطری را حدود 1 فوت (0.30 متر) از صورت خود دور نگه دارید تا زیاد اسپری نشود. چشمانتان را ببندید تا اسپری وارد چشمتان نشود. اسپری تنظیم کننده را 2 یا 3 بار اسپری کنید تا کل صورت شما را بپوشاند. همچنین می توانید هوای جلوی خود را اسپری کنید و صورت خود را به داخل ذرات اسپری معلق در هوا فروببرید.

4_ اجازه دهید اسپری تنظیم حدود 1 دقیقه خشک شود.

می توانید از یک پنکه یا یک تکه کاغذ برای تکان دادن جلوی صورت خود استفاده کنید و آن را سریعتر خشک کنید. تا زمانی که اسپری تنظیم کننده کاملا خشک نشده است، صورت خود را لمس نکنید. اگر مستعد جوش زدن هستید یا قصد دارید بعداً زیاد عرق کنید، اسپری تنظیم کننده می تواند منافذ شما را مسدود کند.

استفاده از پودر برای فیکس آرایش صورت

1_ صورت خود را به طور معمول آرایش کنید

تمام صورت خود را همانطور که معمولاً انجام می دهید، آرایش کنید. به اندازه ای که دوست دارید آرایش کنید یا کمتر آرایش کنید. این شامل آرایش صورت، آرایش چشم و رژ لب شما می شود. از کرم پودر و کانسیلر خود شروع کنید و سپس به سمت چشم ها و لب های خود بروید.

2_ پودر فیکس شل و شفاف را روی پد آرایشی بریزید.

از یک پودر شفاف استفاده کنید تا رنگ بیشتری به صورت خود اضافه نکنید. یک پد آرایشی را به پودر شل آغشته کنید تا کاملا پوشانده شود. اگر می خواهید پوشش بیشتری داشته باشید، می توانید پودری بخرید که یک رنگ در آن وجود دارد. در صورت تمایل می توانید به جای پد آرایشی از برس آرایشی کرکی استفاده کنید.

3_ پودر اضافی را از پد آرایشی جدا کنید.

وقتی برای بار اول پد آرایشی را به پودر آغشته می کنید، مقدار پودر خیلی زیاد می شود. پد آرایشی را 2 تا 3 بار ضربه بزنید تا قسمت اعظم پودر اضافی به داخل ظرف برگردد. اگر پودر اضافی را از بین نبرید، می‌توانید در حین استفاده از پودر روی لباس‌هایتان بریزد.

4_ کل صورت خود را با یک لایه نازک پودر شفاف آغشته کنید.

Fix face makeup

پودر را به آرایش خود بزنید تا کاملا محو شود. پد آرایشی را روی صورت خود نکشید، در غیر این صورت می توانید آرایش خود را خراب یا دارای رگه کنید. حتما تمام صورت خود را با پودر فیکس کنید تا ظاهرتان ثابت بماند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *