مقالات

آرایش چشم دودی

چگونه یک آرایش چشم دودی در 6 مرحله انجام دهیم ؟؟ اگر زمان کمی برای آرایش چشم خود دارید. میتوانید این شش مرحله را دنبال کنید تا به سادگی بتوانید آرایش چشم دودی یا اسموکی داشته باشید.

این نوع آرایش به عنوان یکی از کلاسیک ترین آرایش های تمام دوران محسوب می شود. هنرمندان آرایشگر مشهوری چون نیل اسکیبلی و کریستن فورتیه در مورد نحوه انجام آرایش چشم دودی در شش مرحله توضیح داده اند.

شما هنوز هم باید کمی تمرین کنید تا تکنیک ترکیب را از بین ببرید. سایه های مناسب را در هم محو کنید به طوری که مشخص نباشد. اما این آموزش ساده به شما کمک خواهد کرد تا از زدن سایه های تکراری فارغ شوید.

قدم اول برای آرایش چشم دودی ؛ استفاده از پرایمر

«با استفاده از پرایمر روی پلک‌های خود شروع کنید تا سایه در تمام روز پشت چشم شما بماند و از چین‌خوردگی در طول روز جلوگیری کند. همچنین پیشنهاد می‌شود که پرایمر را در امتداد خط مژه پایینی نیز بزنید تا سایه در ناحیه زیر چشم نیز فیکس شود.

 

انواع پرایمر صورت در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی

 

پرایمر

قدم دوم ؛ پودر تکمیل کننده

در دومین مرحله از آرایش چشم دودی ، قبل از زدن سایه ی اصلی، حتماً پلک های خود را با پودر تکمیل کننده یا سایه چشم خنثی ست کنید. سپس یک سایه خنثی را روی تمام پلک خود بزنید و آن را تا کمی بالاتر از چین پلک خود بکشید.”

اگر به دنبال آرایش چشم دودی تیره هستید. اولین رنگ پایه شما نباید تیره ترین رنگ پالت سایه باشد. پیشنهاد می شود که از رنگ خاکستری زغالی یا متالیک عمیق استفاده کنید. همچنین برای وضوح و زیبایی بیشتر، همین رنگ سایه چشم را در امتداد خط مژه پایینی خود با یک برس سایه چشم نوک تیز بکشید.

سایه چشم

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین خط چشم های موجود در بازار 

قدم سوم ؛ استفاده از یک برس سایه

از یک برس مخصوص سایه با سری نسبتا کوچک و ترجیحا رنگ روشن استفاده کنید تا سایه ی تیره ی شما راحت تر به برس بچسبد. سایه ی اضافه را با زدن ضربه ای کوچک به برس از روی آن بردارید و آن را به پلک خود بزنید. معمولاً زدن سایه را از گوشه بیرونی چشم شروع میکنیم و با استفاده از یک برس سایه دم اسبی، سه ربع به داخل پلک را می‌زنیم. از برس در حرکات دایره‌ای کوچک و در حالی که محصول را از گوشه بیرونی چشم به سمت داخل چین پلک اضافه می‌کنید، استفاده کنید.

توجه کنید هر سایه را با استفاده از برس کرکی مخلوط کنید – این کار باعث می‌شود که خطوط خشن از بین بروند.

اگر آرایش چشم دودی شما خیلی سنگین و تیره به نظر می رسد. یک برس تمیز بردارید و از آن برای ترکیب سایه پشت پلک خود استفاده کنید. در نهایت رنگی را که زده اید به عنوان پایه انتخاب کنید و مقدار کمی از آن را به مرکز چشم بمالید تا بعد ایجاد شود.

انواع براش آرایشی در قسمت فروشگاه

برس سایه

فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی کمند

قدم چهارم آرایش چشم دودی ؛ کشیدن خط چشم تیره

«سایه ی دودی بدون افزودن خط چشم تیره کامل نمی‌شود. چه مایع و چه مداد را فرقی نمی کند، از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید. برای ظاهری جذاب تر، می‌توانید یک خط مدادی مات را روی لبه‌های داخلی چشم‌هایتان بزنید.

وقتی خط مژه پایین را می‌کشید، به خاطر داشته باشید که اگر خط چشم را در کل خط مژه پایین بکشید، چشم‌ها را کمی کوچک‌تر نشان می‌دهد. به خاطر داشته باشید «اگر چشم‌های کوچک‌تری دارید، می‌توانید خط مژه را فقط تا نیمه‌ی مژه‌های پایین‌ بزنید.

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین سایه چشم های موجود در بازار 

خط چشم

قدم پنجم ؛ استفاده از یک میسلارواتر برای پاکسازی

« سایه چشم دودی به راحتی می تواند کثیف شود. بنابراین یک براش تمیزو میسلارواتر را در نزدیکی خود داشته باشید.

از این روش برای پاکسازی هرگونه ریزش و صاف کردن خطوط چشم نیز میتوان استفاده کرد. یک راه دیگر برای تمیز کردن ظاهر دودی خود این است که یک هایلایتر را در زیر استخوان ابرو، بالای رنگ پلک خود بزنید، به طوری که کثیفی های سایه را مرتب کنید و دور تا دور سایه خود را تمیز و مرتب کنید. همیشه می توانید مقداری هایلایتر را به گوشه داخلی چشم بزنید برای نمایان تر دیده شدن چشم ها.

انواع پاک کننده ی آرایش چشم در فروشگاه سایت 

قدم ششم ؛ کامل کردن آرایش مژه با ریمل

هیچ ظاهر دودی بدون مژه کامل نمی شود. حتما چندین لایه از ریمل خود روی مژه های بالا و پایین بزنید.

«هر مژه را با تکان دادن ریمل از ریشه تا بالای مژه بپوشانید. برای ایجاد طول و جداسازی بیشتر، از یک چوب ریمل تمیز یا فرچه ی مخصوص مژه برای برس زدن مژه ها پس از زدن ریمل استفاده کنید.

ریمل

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین ریمل های موجود در بازار 

نکته ی قابل توجه در آرایش چشم دودی

به خاطر داشته باشید آرایش دودی بدون مرتب کردن ابرو ها و تمیز کردن آنها دیده نمی شود. این ابرو است که به آرایش چشم شما جلا خواهد بخشید. شما میتوانید از ریمل ابرو یا حتی مداد ابرو استفاده کنید. همچنین این روزها صابون ابرو و ژل ابرو برای آرایش ابرو بسیار پرکاربرد است و طرفدارای زیادی دارد. ژل ابرو و صابون ابرو بی رنگ است و کمک می کند هم ابروهایتان را مرتب کنید و هم لیفت نمایید. به راحتی می توانید از ژل ابرو و صابون ابرو استفاده کنید و ابروهایی به سمت بالا و جذاب داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *