مقالات

بهترین روش پاک کردن آرایش که تمام ذره ها را از صورت شما دور می کند

بهترین روش پاک کردن آرایش ؛ در پایان یک روز طولانی و طاقت فرسا، یا در شب‌های آخر هفته که از یک مهمانی در ساعات اولیه به خانه برمی‌گردید، ممکن است وسوسه شوید که آرایش خود را قبل از رفتن به رختخواب پاک نکنید. احتمالاً چیز مهمی به نظر نمی رسد، درست است؟ خوب، معلوم است که ماندن آرایش در طول شب برای پوست شما بهترین نیست. به طور بالقوه می تواند باعث خشک شدن مژه های شما، مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش شود. خوشبختانه، ما بهترین روش پاک کردن آرایش را گردآوری کرده ایم تا بتوانید با پوستی شاداب و شاد از خواب بیدار شوید.

بهترین روش پاک کردن آرایش چشم

 

بهترین پاک کننده آرایش صورت موحود در سایت کمند بیوتی 

 

پاک کردن آرایش چشم با پد پنبه ای و پاک کننده آرایش

۱. پد پنبه ای آغشته به پاک کننده آرایش

یک پد پنبه ای را با پاک کننده آرایش چشم اشباع کنید. پاک کننده آرایش چشم دوفاز برای اکثر آرایش چشم کار می کند. این ماده قدرت حل کنندگی یک پاک کننده بر پایه روغن را با ویژگی های ملایم و تسکین دهنده آب پاک کننده ترکیب می کند. این یک انتخاب خوب و بهترین روش پاک کردن آرایش چشم سنگین است. فقط مطمئن شوید که بطری را قبل از استفاده کاملا تکان دهید، زیرا فرمول تمایل به جدا شدن دارد.

 

پد آرایش پاک کن را از کمند بیوتی تهیه کنید.

 

اگر از ریمل و خط چشم ضدآب یا آرایش چشم بسیار سرسخت استفاده می کنید، از پاک کننده های روغنی استفاده کنید. آرایش ضد آب را حل می کند، بنابراین لازم نیست پوست یا مژه های خود را بمالید یا بکشید.

آب پاک‌کننده برای پوست‌های بسیار حساس خوب عمل می‌کند و باید به راحتی آرایش‌های سبک‌تر و آستر مایع را پاک کند.

اگر پاک کننده آرایش ندارید، می توانید از آب و صابون ملایم استفاده کنید.

۲. بهترین روش پاک کردن آرایش چشم با نگه داشتن پد روی چشمها

بهترین روش پاک کردن آرایش چشم

پد پنبه ای را حدود 20 ثانیه روی چشم بسته خود نگه دارید و فشار ملایمی اعمال کنید. به هیچ وجه چشم خود را پاک نکنید، فقط پد را در جای خود نگه دارید و اجازه دهید آرایش پاک کننده آرایش شما را حل کند. این به شما این امکان را می دهد که آرایش خود را با سهولت و کمترین مالش ممکن پاک کنید.

۳. بهترین روش پاک کردن چشم با حرکت رو به پایین پد پنبه ای

از یک حرکت رو به پایین برای پاک کردن آرایش به آرامی استفاده کنید. خشن شدن بیش از حد با پوست ظریف اطراف چشم می تواند چین و چروک و خطوط ریز را افزایش دهد. از ضربات متعدد با فشار کم استفاده کنید.

نوک انگشتان دست آزاد خود را روی ابرو قرار دهید و در حالی که دست دیگرتان به سمت پایین می‌رود، کمی به سمت بالا بکشید. این کار از کشیدن بیش از حد پوست اطراف چشم شما جلوگیری می کند.

۴. حرکت رو به بالا پد پنبه ای

پد پنبه را برگردانید و از قسمت تمیز آن استفاده کنید تا چشم خود را با حرکتی رو به بالا پاک کنید. این به شما امکان می دهد زیر مژه های خود را نیز تمیز کنید.

اگر هنوز مقداری ریمل سرسخت روی مژه های خود دارید، سعی کنید از یک چوب ریمل تمیز برای برس زدن مژه های خود استفاده کنید.

از بین بردن فونداسیون و رژگونه

پاکسازی کامل پوست صورت

۱. میزان مصرف مناسب پاک کننده آرایش

یک چهارم مقدار پاک کننده روزانه خود را روی پوست خشک بمالید. از حرکات دایره ای و ماساژ استفاده کنید. از انگشتان خود استفاده کنید تا پاک کننده را در تمام صورت خود از جمله خط موی خود پخش کنید. این باید حدود 45 ثانیه طول بکشد.

مطمئن شوید که موهایتان را با دم اسبی، هدبند یا سنجاق بابی از صورتتان دور کنید.

فونداسیون طولانی مدت یا مایع باید قبل از شستن صورت پاک شود.

روغن یا آب پاک کننده ملایمی را انتخاب کنید که برای بهترین روش پاک کردن آرایش طراحی شده باشد یا با روغن نارگیل طبیعی شوید. به دنبال فرمول های محلول در آب باشید که بدون باقیمانده آبکشی کنند.

اگر پوست شما چرب یا مستعد جوش است و خیلی به اصطکاک حساس نیست، یک دستمال مرطوب پاک کننده آرایش را امتحان کنید. این کار به آرامی پوست شما را در حین پاک کردن آرایش لایه برداری می کند.

از دستمال مرطوب مخصوص نوزاد که برای تمیز کردن پوست کودک طراحی شده است استفاده نکنید .

۲. اسفنج ، دستمال مرطوب یا توپ پنبه ای

آغشته کردن پد پنبه ای به محلول آرایش پاک کن

از یک اسفنج مرطوب صورت، دستمال شستشو یا توپ پنبه ای برای بهترین روش پاک کردن آرایش صورت خود استفاده کنید. بیشتر بهترین کرم پودر و رژگونه شما باید از بین برود – شما باید بتوانید آن را روی پارچه شستشو ببینید.

مطمئن شوید که خط رویش مو، زیر چانه و اطراف گوش‌هایتان را به خوبی پاک کرده اید.

۳. بهترین روش پاک کردن آرایش با کرم سرد

اگر با آرایش باقیمانده مشکل دارید از کرم سرد استفاده کنید. اگر متوجه شدید که در امتداد خط رویش موهایتان شکسته می شود یا آرایش بسیار سنگینی انجام می دهید (اگر اهل تشویق یا بازیگر هستید، احتمالاً باید در حین اجرا آرایش زیادی داشته باشید)، سعی کنید یک لایه ضخیم از کرم سرد روی بدن خود بزنید. صورت و اجازه دهید چند دقیقه بماند.

کرم سرد را با یک حوله گرم از روی صورت خود پاک کنید و آرایش سرسخت باید با آن پاک شود.

بهترین روش پاک کردن آرایش با از بین بردن رنگ لب

بهترین روش پاک کردن آرایش لب

۱. مصرف درست وازلین

از انگشت خود برای پخش یک لایه ضخیم از ژله نفتی روی لب های خود استفاده کنید. شما واقعاً می توانید آن را بر روی آن بکشید – نه تنها به شما کمک می کند رژ لب را در یک بار پاک کنید، بلکه لب های شما را نیز مرطوب می کند.

برای این کار روی یک مرطوب کننده گران قیمت سرمایه گذاری نکنید. شما از محصولات زیادی استفاده خواهید کرد و تقریباً بلافاصله آن را حذف خواهید کرد، بنابراین یک مارک ارزان و داروخانه عالی است.

 

بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست موجود در فروشگاه کمند بیوتی 

 

همچنین می‌توانید از روغن زیتون یا نارگیل برای ژله‌های نفتی استفاده کنید، اما استفاده از آن روی لب‌ها ممکن است کمی کثیف باشد.

۲. ماندگاری وازلین روی لب

حدود پنج دقیقه صبر کنید تا ژله نفتی کار خود را انجام دهد. روغن موجود در ژله نفتی، روغن را در رنگ لب شما حل می کند و همین موضوع آن را بسیار موثر می کند. به جای دفع کردن آن، مانند آب، روغن را از لب های شما بیرون می کشد.

۳. بهترین روش پاک کردن آرایش با پد پنبه ای

بهترین روش پاک کردن آرایش لب

یک پد پنبه ای را برای چند ثانیه روی لب های خود فشار دهید. می‌توانید لب‌هایتان را با یک حرکت دایره‌ای کوچک پاک کنید، اما سعی کنید پد را زیاد تکان ندهید – نمی‌خواهید ژله را روی تمام صورتتان پاک کنید.

۴. پاک کردن کامل لب

پد پنبه ای را بردارید، وازلین (و رژ لب) را از روی لب های خود پاک کنید. بیشتر، اگر نه همه، رژ لب باید از روی پد جدا شود.

در صورت لزوم تکرار کنید. اگر هنوز مقداری رژ لب باقی مانده است، لب‌هایتان را خام نمالید و سعی کنید آن را پاک کنید. خشن شدن بیش از حد می تواند لب های شما را  دچار ترک کند.

۵. لب ها را لایه برداری و مرطوب کنید

آبرسانی و مرطوب کردن لب

لب های خود را لایه برداری و مرطوب کنید. لایه برداری هر گونه رنگ یا تکه های رنگی باقی مانده را از بین می برد. مرطوب کردن لب‌های شما را نرم و سالم نگه می‌دارد تا زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، لب های شما آماده رژ لب باشد.

می توانید از یک لایه بردار که به طور خاص برای صاف کردن لب های خود طراحی شده است استفاده کنید. یک مسواک تمیز و مرطوب یا مخلوطی از شکر قهوه ای و عسل.

از حرکات دایره ای و ملایم برای لایه برداری لب های خود استفاده کنید. باز هم، شما نمی خواهید خیلی خشن باشید و لب های خام و ترک خورده داشته باشید.

بهترین روش پاک کردن آرایش ؛ نکات :

اگر چشم های بسیار حساسی دارید، قبل از خرید در مورد PH پاک کننده آرایش خود سوال کنید. PH اشک شما 6.9-7.5 است، بنابراین پاک کننده با pH مشابه باید به اندازه کافی ملایم باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

پوست اطراف چشم نازک‌تر و حساس‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است، بنابراین مهم است که پاک‌کننده‌ای را پیدا کنید که ملایم، موثر و مخصوص چشم‌های شما ساخته شده باشد.

هنگام برداشتن ریمل ضد آب باید از دستمال مرطوب صورت روغن درخت چای استفاده کنید.

بهترین روش پاک کردن آرایش ؛ هشدارها :

سعی کنید از قرار دادن پاک کننده آرایش بر پایه روغن در چشم خودداری کنید، زیرا ممکن است به طور موقت دید شما را تار کند.

از پنبه برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده نکنید. خیلی کرکی است و الیاف آن ممکن است جدا شوند و در چشم شما گیر کنند.  همچنین یک دستمال شستشو برای پوست حساس اطراف چشم شما بسیار خشن است.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *