مقالات

آموزش آرایش کانتور صورت

نحوه اعمال آرایش صورت

آموزش کانتور صورت : کانتور کردن صورت به مشخص کردن ویژگی‌های شما کمک می‌کند. و ظاهر استخوان‌های گونه بالاتر و بینی و چانه باریک‌تر را ایجاد می‌کند. این تکنیکی است که توسط هنرمندان آرایش مشهور رایج شد. اما با محصولات و تجهیزات مناسب انجام آن به تنهایی آسان است. هنگامی که آرایش کانتورینگ خود را اعمال کردید. به یاد داشته باشید که به خوبی ترکیب کنید تا ظاهری بی عیب و نقص و طبیعی داشته باشید.

چیزهایی که باید بدانید :

_ برای کانتور کردن، به کرم پودری که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. به علاوه کرم پودری که چند درجه روشن تر و چند درجه تیره تر باشد، نیاز دارید.

_ از کرم پودر روشن تر برای برجسته کردن قسمت هایی از صورت که می خواهید برجسته تر شوید استفاده کنید.

_ از کرم پودر تیره‌تر برای سایه زدن در قسمت‌هایی از صورت که می‌خواهید فروکش کنید استفاده کنید.

_ یک برس ترکیبی بزرگ و کرکی به شما کمک می کند ظاهری ترکیبی و بی عیب داشته باشید.

دریافت محصولات مناسب

۱. کرم پودر رنگ پوست

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

لیست بهترین کرم پودر موجود فروشگاه کمند بیوتی

با کرم پودر به رنگ پوست خود شروع کنید. استفاده از کرم پودری همرنگ (یا نزدیک) با رنگ پوست، رنگ پوست شما را یکدست می کند و پایه ای را فراهم می کند که می توانید با استفاده از روشن ترین و تیره ترین سایه های خود، بر روی آن بسازید. آموزش کانتور صورت بدون استفاده از فونداسیون بسیار دشوارتر است، زیرا رنگ پوست ناهموار است. صورت شما ممکن است به جای اینکه صاف و کانتور شود، لکه دار به نظر برسد.

از فونداسیونی استفاده کنید که از مواد مشابه سایر محصولاتی که استفاده می کنید تشکیل شده باشد. به عنوان مثال، به جای مخلوط کردن این دو، از همه محصولات کرمی یا تمام محصولات پودری استفاده کنید. مخلوط کردن بافت‌ها می‌تواند ظاهری شبیه به هم داشته باشد. تنها استثنا لایه نهایی پودر شماست که در هر صورت به ماندگاری ظاهرتان کمک می‌کنید.

اگر در فهمیدن اینکه چه رنگی بگیرید مشکل دارید، سعی کنید کرم پودر خود را با پوست گردنتان هماهنگ کنید. پوست گردن شما کمی رنگ پریده تر از صورت شماست، و تطبیق فونداسیون با گردن باعث می شود پس از اتمام آرایش صورت شما تیره تر به نظر نرسد.

۲. کرم پودر روشن تر از رنگ پوست

کرم پودر را چند درجه روشن تر از پوست خود دریافت کنید. آموزش کانتور صورت شامل برجسته کردن مکان‌هایی است که می‌خواهید برجسته شوند و سایه‌زنی مکان‌هایی که می‌خواهید عقب نشینی کنید. برای محصول هایلایت خود، به زیرسازی نیاز دارید که تقریباً دو درجه کم رنگ تر از فونداسیون پایه شما باشد.

خیلی روشن تر از دو سایه نباشید، در غیر این صورت آرایش شما طبیعی به نظر نمی رسد.

می توانید به جای کرم پودر از کانسیلر یا سایه چشم روشن تر استفاده کنید.

۳. کرم پودر تیره تر از رنگ پوست

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

کرم پودری را چند درجه تیره تر از پوست خود انتخاب کنید. رنگ تیره‌تر برای سایه انداختن قسمت‌هایی از صورت که می‌خواهید توجه را از آن‌ها جلب کنید، استفاده می‌شود. شما سایه های استراتژیک ایجاد می کنید که گونه های شما را تیزتر و چانه شما را باریک تر نشان می دهد.

تیره تر از دو درجه زیر رنگ پوست معمولی خود نباشید، در غیر این صورت آرایش شما طبیعی به نظر نمی رسد.

برنزه، سایه چشم تیره تر یا کانسیلر تیره تر و همچنین فونداسیون. فقط به یاد داشته باشید که مطمئن شوید همه محصولات شما کرم یا پودر هستند. این دو را با هم مخلوط نکنید

۴. آموزش کانتور صورت با برس مناسب

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

لیست انواع برس آرایشی موجود در سایت کمند بیوتی

یک برس ترکیبی خوب تهیه کنید. از آنجایی که صورت شما چندین رنگ مختلف می پوشد، مهم است که یک برس ترکیبی خوب تهیه کنید. اگر رنگ های مختلف به خوبی ترکیب نشده باشند آرایش شما غیر طبیعی به نظر می رسد. شما به جای یک برس کوچکتر، یک برس فونداسیون بزرگ و پرپشت یا برس ترکیبی می خواهید. به سراغ یکی با موهای طبیعی بروید تا ظاهری نرم‌تر داشته باشد.

اگر برس ندارید، بهترین ابزار بعدی انگشتان شما هستند. گرمای انگشتان شما به ترکیب یکنواخت آرایش کمک می کند. این مخصوصاً زمانی مفید است که با فونداسیون کرم کار می کنید.

کانتورینگ صورت

۱. جمع کردن مو ها

بهتر است موهایتان را از صورتتان جدا کنید. آرایش کانتورینگ تا خط موی شما در بالای پیشانی، از شقیقه‌ها و کناره‌های صورت شما می‌رسد. موهایتان را از صورتتان دور کنید تا بتوانید بدون اینکه مانعی برایتان ایجاد کند، ببینید چه کاری انجام می دهید.

۲. آماده سازی پوست صورت

صورت خود را آماده کنید وقتی صورت خود را کانتور می کنید، می خواهید با یک صورت کاملاً خالی شروع کنید. تمام آرایش خود را پاک کنید، صورت خود را بشویید و آن را با یک حوله خشک کنید. در صورت لزوم برای از بین بردن پوست مرده لایه برداری کنید، سپس از مرطوب کننده استفاده کنید. قبل از اینکه آرایش خود را انجام دهید، اجازه دهید مرطوب‌کننده‌تان چند دقیقه خیس بخورد.

اگر می خواهید یک روکش صاف و بی عیب داشته باشید، آماده سازی ضروری است. شما نمی خواهید به زحمت کانتورینگ صورت خود را بکشید. فقط آرایش خود را لکه دار یا کثیف به نظر می رسانید.

۳. فونداسیون رنگ پوست

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

فونداسیون را در رنگ پوست معمولی خود بمالید. از انگشتان خود یا برس فونداسیون استفاده کنید تا یک لایه سبک از فونداسیون معمولی خود را روی تمام صورت خود بمالید و تا بالای پیشانی و زیر چانه خود بکشید. از یک برس ترکیبی یا انگشتان خود برای ترکیب کردن فونداسیون زیر چانه و دور گردن خود استفاده کنید تا خطی وجود نداشته باشد که صورت شما را از گردن شما جدا کند.

ممکن است بخواهید در این مرحله نیز از کانسیلر استفاده کنید. روی حلقه های زیر چشم و هرگونه لک تمرکز کنید.

لیست انواع کانسیلر 

۴. آموزش کانتور صورت ؛ فونداسیون روشن

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

فونداسیون سبک تر را اعمال کنید. از کرم پودری استفاده کنید که چند درجه از رنگ پوست معمولی شما روشن تر است. از انگشت خود یا یک برس زیرسازی تمیز استفاده کنید تا فونداسیون 1/2 تا 1 اینچی را روی نقاطی از صورت که نور خورشید به طور طبیعی به آنها برخورد می کند، بمالید. برای اینکه بفهمید خورشید به کجا می‌خورد. در اتاقی با نور بالا با نور بالا بایستید و به جایی که به صورتتان برخورد می‌کند نگاه کنید. در اینجا جایی است که می خواهید فونداسیون سبک را اعمال کنید:

درمرکز پیشانی شما.

در امتداد بالای خطوط ابروی شما.

در امتداد پل بینی شما.

روی سیب های گونه هایت (برای پیدا کردنشان لبخند بزن).

روی کمان کوپید (بخش بین نوک بینی و بالای لب).

درمرکز چانه شما.

۵. آموزش کانتور صورت ؛ فونداسیون تیره

فونداسیون تیره را اعمال کنید. کانتور خود را به شکل 3 بکشید، از پیشانی شروع کنید. درست از زیر استخوان گونه وارد شوید و به سمت چانه بروید. اینها مکان هایی هستند که صورت شما به طور طبیعی تحت سایه خورشید قرار می گیرد. در اینجا جایی است که می خواهید پایه تیره را اعمال کنید:

درست زیر خط مو در بالای پیشانی شما.

در سمت راست و چپ پیشانی، در نزدیکی خط رویش مو در دو طرف.

درامتداد سمت راست و چپ بینی.

در گودی گونه های خود (برای پیدا کردن آنها، گونه های خود را به داخل بمکید).

درامتداد خط فک در هر دو طرف، از گوش تا نوک چانه.

۶. ترکیب کردن آرایش

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

آرایش خود را به خوبی ترکیب کنید. از انگشتان خود یا برس فونداسیون استفاده کنید تا رنگ ها را برای یک پوشش طبیعی ترکیب کنید. مراقب باشید که رنگ ها را بیش از حد در اطراف پخش نکنید. شما می خواهید که آنها در منطقه ای که آنها را قرار داده اید بمانند. اطمینان حاصل کنید که لبه‌ها به خوبی با هم ترکیب شده‌اند تا بین پایه روشن‌تر و تیره‌تر تقسیم‌بندی شدیدی وجود نداشته باشد.

همیشه کانتور خود را به سمت بالا ترکیب کنید. پس از همه، هدف اصلی یک کانتور بالا بردن استخوان گونه است.

 

بیشتر بخوانید : چگونه برای داشتن ظاهری طبیعی از آرایش طبیعی استفاده کنیم؟

 

اتمام کار کانتورینگ

۱. اضافه کردن هایلایتر

اگر می‌خواهید نواحی روشن بیشتر به چشم بیاید، یک محصول هایلایتر اضافه کنید تا ظاهر را بهتر کنید. هایلایتر کرم کمی براق است، بنابراین بیشتر از فونداسیون معمولی نور را جذب می کند. آن را دقیقا در همان مکان هایی که فونداسیون سبک تر را اعمال کردید، بمالید.

۲. آموزش کانتور صورت با رژگونه

استفاده از رژگونه را در نظر بگیرید. اگر احساس می‌کنید صورتتان بدون رنگ صورتی کم‌رنگ به نظر می‌رسد، مقدار کمی رژگونه روی سیب‌های گونه‌تان بزنید. حتما رژگونه را به خوبی با سایر محصولات روی صورت خود ترکیب کنید.

۳. پودر مات کننده

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

لیست ابزار کانتورینگ و هایلایتر موجود در سایت کمند

استفاده از پودر مات را در نظر بگیرید. هنگامی که محصولات شما بر پایه کرم هستند استفاده از پودر سفت کننده مفید است. به نگه داشتن همه چیز در جای خود کمک می کند و ظاهری صاف به شما می بخشد. از یک برس پودر تمیز برای اضافه کردن یک پوشش سبک از پودر سفت کننده به کل صورت خود استفاده کنید.

۴. آموزش کانتور صورت ؛ پودر صورت براق

درخشش را برای یک شب بیرون اضافه کنید. اگر در شهر بیرون می روید، ممکن است بخواهید کمی درخشش به آن اضافه کنید. یک پودر صورت براق و شفاف انتخاب کنید و یک لایه سبک روی صورت خود بمالید و روی نواحی برجسته تمرکز کنید. کمی به گردن و سینه خود نیز بمالید.

۵. تجدید آرایش چشم و لب

نحوه اعمال آرایش کانتور صورت

 

لیست کلیه محصولات آرایش چشم کمند

آرایش چشم و لب خود را برای آخرین بار حفظ کنید. قبل از شروع آرایش چشم و لب، مطمئن شوید که همه چیز کاملاً ترکیب شده و تنظیم شده است. کانتورینگ ظاهری جسورانه است، بنابراین ممکن است بخواهید آرایش چشم سنگین یا لب روشن را انتخاب کنید، اما نه هر دو را.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *