مقالات

آموزش فرم دادن ابرو

آموزش فرم دادن ابرو برای خیلی از خانم ها یک بحث بسیار مهم است. با آنکه تنوع محصول و لوازمهای موجود برای آرایش ابروها بسیار است اما با آموزش فرم دادن ابرو به روش صحیح شما میتوانید با کمترین لوازم ابرو خود را شکل داده و نگه دارید.با ما همراه باشید

برای داشتن ابروهای بی نقص، لازم نیست یک آرایشگر حرفه ای باشید. بهتر است بیشتر به دنبال کردن آخرین ظاهر، یافتن تکنیک مناسب و شکل مناسب ابرو برای خود باشید.

راهنمای فرم های ابرو

قبل از آموزش فرم دادن ابرو در درجه اول بهتر است مشخص کنید بهترین ابرو برای فرم صورت شما چه سبک و مدلی است. از خطوط طبیعی خط ابروی خود نشانه بگیرید و با استفاده از شابلون ابرو آزمایش کنید.

ابروهای کامل یا ابروهای طبیعی

یک فرم طبیعی ابرو، شکل ابروهای شما را همانطور که هستند در بر می گیرد. ابروهای کامل و سالم نیز هنوز هم ممکن است نیاز به نگهداری داشته باشند. زیرا ممکن است نیاز به کوتاه کردن ابروها یا کندن موهای سرگردان و زائد داشته باشید.

قوسی، یا گرد

ابروهای قوس دار طبیعی یا ابروهای کمی گرد می توانند برای چهره هایی با ویژگی های تیز یا زاویه دار جذاب باشند.

 

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین ریمل های موجود در بازار 

ابرو گرد

فرم ابروهای سر راست

ابروهای صاف می توانند قوس طبیعی بسیار ظریفی داشته باشند یا اصلاً نداشته باشند. برس زدن مرتب آن به نگه داشتن آنها کمک می کند.

 

ابرو سر راست

زاویه ای سخت یا نرم

یک ابرو زاویه دار می تواند به صورت گرد بعد ببخشد. زاویه می تواند کم و بیش یک اوج و زاویه مرکزی برای دستیابی به سطوح مختلف و آرایش ابروی مناسب برای شما داشته باشد.

 

ابرو زاویه دار

ابروهای مخروطی

ابروی مخروطی در دو سوم اول شکل متمرکز شده و با رسیدن به لبه چشم، باریک تر می شود.اگر آرایش این ابرو به خوبی انتجام شود میتواند ظاهر دیگر ابرو هارا نیز به خو بگیرد.

 

ابرو مخروطی

آموزش روشهای مختلف فرم دادن ابرو :

_ کندن و برداشتن ابرو :

شامل موچین کردن تک تک موها برای رسیدن به شکل دلخواه است. از آنجایی که کندن یکنواخت ممکن است زمان‌بر و خطرناک باشد، کندن با موچین اغلب برای نگهداری موهای سرگردان و زائد در بالای یا زیر شکل ابرو مناسب است.

 

تیغ و موچین ابرو در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی

 

اصلاح ابرو

_ اپیلاسیون ابرو برای فرم دادن  :

اپیلاسیون ابرو شامل برداشتن موهای ریشه با استفاده از نواری از موم داغ در امتداد خط ابرو و کندن سریع آن در جهت مخالف رشد مو است. مزایای آن شامل نتایج فوری و کارآمد و سطح صاف با ماندگاری طولانی است، اما نکات منفی شامل قرمزی و تحریک بلافاصله بعد از آن است.

 

انواع محصولات آرایش ابرو در فروشگاه کمند بیوتی

 

_ وکس یا شمع موهای ابرو :

در حالی که از همان مفهوم اپیلاسیون پیروی می کند، وکس یا شمع معمولاً برای پوست های حساس تر یا موهای ظریف تر توصیه می شود. خمیر ژلی از شکر، آب لیمو، آب و گلیسیرین استفاده می‌شود و موها در همان جهتی که رویش موها است برداشته می‌شود، پوست را کمتر می‌کشد و درد کمتری در این فرآیند ایجاد می‌کند.

 

اصلاح ابرو

_ نخ زنی یا نخ کشیدن :

یک تکنیک فزاینده محبوب است که در آسیا منشا گرفته است. یک رشته نخی نازک در قسمت‌هایی از ابرو پیچ خورده و می‌پیچد و از کشش برای فرم دادن و برداشتن بسیار دقیق استفاده می‌کند. نخ کشی یا نخ زنی از همان مفهوم کندن پیروی می کند، اما می تواند ردیف های کامل مو را در یک لحظه بررسی کند. این کار برای اصلاح دقیق تر ابرو ها صورت می گیرد.

 

اصلاح ابرو

_ میکروبلیدینگ برای فرم دادن ابرو :

میکروبلیدینگ نوعی فرم دهی ابرو با قابلیت نگهداری کم و نیمه دائمی است که از یک سوزن بسیار ظریف برای کشیدن آرام موهایی با ظاهر واقعی در امتداد خط ابرو استفاده می کند. از یک رنگدانه درجه پزشکی استفاده می کند که حدود 18 ماه دوام می آورد، اما برخلاف خالکوبی، میکروبلیدینگ به پوست نفوذ نمی کند. این یک انتخاب محبوب برای ابروهایی است که قربانی کندن بیش از حد شده اند و حالت مناسبی ندارند. این روش امروزه به روز است و برای ابروهای کم پشت و بی حالت بسیار مناسب است.

 

میکروبلیدینگ

_ تتو ابرو برای فرم دادن ابرو :

رنگ کردن ابرو در همان دسته نیمه دائمی میکروبلیدینگ قرار می گیرد، اما از رنگ برای پر کردن شکل و رنگ مورد نظر شما استفاده می کند. معمولا تا 6 هفته طول می کشد. این روش دیگر کار آمد نیست اما قبل از پیدایش میکروبلیدینگ بسیار مورد استفاده قرار می گرفته.

به یاد داشته باشید همیشه از قسمت داخلی ابروی خود به سمت انتها حرکت کنید، به آرامی به سمت بالا و خارج برس بزنید و جهت رشد طبیعی موهای خود را دنبال کنید.
پس از پر کردن ابروها با پودر یا مداد ابرو، یک برس را روی ابروهای خود بکشید تا خطوط خشن و اضافی را پخش کنید.
اگر ابروهای شما بیش از حد پر شده یا خیلی تیره به نظر می رسند، کمی کرم پودر صورت را با یک برس روی آنها بکشید تا رنگ آن پخش شود.
ابروی داخلی شما باید با گوشه داخلی چشم شما هم راستا باشد و قوس آن باید سه چهارم فاصله چشم شما باشد. هنگام تعیین انتهای دم، جهت طبیعی ابروهای خود را دنبال کنید.
می توانید شکل ابروهای خود را با ژل ابرو یا واکس ابرو بیشتر مشخص کنید. ژل ابرو فرمول های مختلفی دارد، اما بیشتر به منظور تیره کردن و فرم دادن به موهای ابرو شما است که از بین برندهای موجود در بازار شما میتوانید ژل ابرو کمند را با کیفیت استاندارد و مناسب برای همه مدل ابرو از فروشگاه اینترنتی مژه و ابرو کمند تهیه و استفاده کنید. موم ابرو چسبندگی قوی تری دارد و واقعاً می تواند موهای ابروی شما را به ظاهری که می خواهید تبدیل کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *