مقالات

۱۰ مدل ابرو پرطرفدار

با وجود بسیاری از ترندهای ابروی شلوغ که این روزها به ابروی گرد تبدیل شده اند. تشخیص اینکه چه مدل ابرو یی برای چهره شما جذاب تر است، می تواند دشوار باشد. چگونه می توان فرم ابروی مناسب را انتخاب کرد. به خصوص اگر در این زمینه حرفه ای نیستید؟ برای اینکه حدس و گمان را در یافتن بهترین مدل ابرو برای فرم صورت شما – از جمله گرد، مربع، بیضی، قلب و موارد دیگر – از بین ببریم. ما این راهنمای تخصصی را گردآوری کرده‌ایم که تمام مدل‌ها و نام‌های مختلف ابرو را تجزیه می‌کند. این گزینه‌ها کلاسیک و جذاب هستند. مرتب سازی این مدل ها بسیار آسان است و هزینه زیادی در بر نخواهد داشت..

 

انواع محصولات آرایش ابرو در فروشگاه کمند بیوتی

 

مدل ابرو قوسی به سمت دم :

 

بهترین حالت برای صورت های گرد، ابروی قوس دار است و این قوس باید در گوشه بیرونی ابرو باشد. بسیاری از میکاپ آرتیست ها بر این باورند که اگر صورت گرد دارید به ابروی خود قوس و حالت دهید. تا ابروی گرد روی صورتی گرد نداشته باشید. زیرا از جذابیت چهره شما کم میکند. این ابرو جزو ابروهای کلاسیک است. برای دیگر فرم های صورت نیز میتواند مناسب باشد.

 

 

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین سایه چشم های موجود در بازار 

قوسی در وسط :

 

اگر ابروهای شما به طور طبیعی قوسی بیشتر در وسط دارد. نسبت به انتها، میتوان گفت بروی شما فرمی مناسب و نرمال دارد. میتوانید از یک متخصص این کار و یا آرایشگر خود بخواهید. موهای اضافه در زیر قوس را بدون ایجاد قوس بیشتر بردارد. ابرو و قوس ابرو را مرتب کند تا ابروی شما حالت طبیعی و زیبا داشته باشد..

 

 

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین ریمل های موجود در بازار 

مدل ابرو قوس های بلند :

 

برخی از سلبریتی‌ها، مانند لی میشل، هنرپیشه مشتری بیکر، قوس بلندی را در بالای استخوان ابرو ترجیح می‌دهند. که ظاهری برجسته ایجاد می‌کند. اگر این سبک دراماتیک را می خواهید. یک قوس به سمت دم – نه مرکز – در ابروی خود ایجاد کنید.

 

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین خط چشم های موجود در بازار 

قوس های طبیعی :

 

بسیاری از افراد دارای قوس ظریف و طبیعی در ابروهای خود هستند. که بدون فرم دهی قابل توجه، فوق العاده به نظر می رسد. تنها چیزی که این نوع ابرو ها نیاز دارند یک موچین برای تمیز نگه داشتن اطراف ابرو است. تا این مدل ابرو فوق العاده به نظر برسد.

 

 

 

ابروی گرد شده :

 

قوس ابرو نباید زاویه دار باشد. گاهی اوقات، یک فرم گرد نرم می تواند جذاب ترین گزینه باشد. به خصوص اگر بقیه قسمت های صورت شما دارای ویژگی های برجسته تری باشد. برای داشتن ظاهری به روز و لطیف ابرویی با قوس کم و کرکی میتواند به شما کمک کند. اما تمیز بودن اطراف ابرو را هرگز فراموش نکنید.

 

 

ابروی سر راست :

 

اگر ابروی شما قوس طبیعی ندارد، نیازی به ایجاد قوس نیست. همانطور که می بینید، ابروهای صاف در هر عرضی می توانند شگفت انگیز به نظر برسد. برای داشتن چنین ابروی شما نیاز به برس ابروی مناسب و چسب یا ژل ابرو دارید تا این مدل ابرو را به سادگی و زیبایی هرچه تمام تر فرم دهید..

 

 

مدل ابروی مخروطی :

 

قوس به سمت دم یکی دیگر از شکل های ابرو است که به آن مخروطی نیز می گویند. دو سوم ابروهای مخروطی به طور قابل توجهی ضخیم تر از انتهای آن است. اگر این فرم ابرو را دوست دارید و پهنای ابروهایتان یکسان است. به خاطر داشته باشید که همیشه ابروهای خود را باید تمیز و با استفاده از ژل ابرو و برس مخصوص مرتب نگه دارید..

 

مدل ابرو s شکل

 

یک ابروی S این شکل ابرو از مرکز شروع می شود و سپس قبل از بالا آمدن در قوس به آرامی پایین می آید. این به طور معمول یک اتفاق طبیعی است. که برخی سعی می کنند آن را با فرم دادن و آرایش اصلاح کنند.

 

تیغ و موچین ابرو در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی

 

مدل ابرو ی کوتاه و ضخیم :

اگر ابروهای بلندی ندارید، کاندیدای مناسبی برای ترند ابروهای پرپشت هستید. ابرویی که هم کوتاه و هم نازک باشد به سختی قابل آرایش است. اما ابروی پررنگ می تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید.

 

دم فوق العاده بلند :

 

این مدل ابرو که ظاهری کمانی دارد تا حد زیای محبوب بوده و همچنان ترند است. این ابرو به ابن صورت است که امتداد دم ابرو تا گوشه بیرونی چشم و حتی گاهی اوقات فراتر از گوشه بیرونی چشم است. برای مرتب کردن این ابرو دقت کنید تا دم آن را از حالت طبیعی خارج نکنید و با استفاده از سایه و مداد ابرو میتوانید به آن حالت داده و آن را مرتب کنید.

 

محصولات آرایشی کمند

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *