مقالات

آرایش روزانه ساده را چطور انجام دهیم؟

آرایش روزانه باید لکه‌ها را بپوشاند. ساختار استخوانی شما را مشخص کند. چشم‌های زیبای شما را بدون اینکه شما را بیش از حد خسته‌ یا گیج‌ شده نشان دهد برجسته کند.آیا می خواهید که در طول روز احساس تازگی و اعتماد به نفس داشته باشید؟ استفاده از زیرسازی و پودر، آرایش چشم ملایم و رژ لب خنثی و ابروهایی مرتب در عین سادگی آرایش روزانه ؛ ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد می کند.

۱)آماده کردن صورت برای آرایش روزانه

در ابتدا کارهایی است که باید انجام دهید. پوست و صورت خود را برای یک آرایش ساده و راحت آماده کنید

صورت خود را را بشوید

قبل از آرایش روزانه در صبح، صورت خود را بشویید. که بتوانید با یک صورت تمیز آرایش را شروع کنید. از یک پاک کننده استفاده کنید یا به سادگی آب ولرم را چند بار روی صورت خود بپاشید. تا هرگونه آلودگی روی پوستتان را بشویید. آن را به آرامی با یک حوله نرم خشک کنید.

از شستن صورت با آب داغ خودداری کنید. این کار باعث خشک شدن پوست می شود و آن را مستعد جوش وتحریک پذیر می کند. زمانی که صورت خود را می شویید آب ولرم مناسب تر است است.
صورت خود را به طور کامل خشک نکنید. این کار باعث می شود که پوست حساس صورت به مرور زمان شل شود.

 

شستن صورت

استفاده از لایه بردار مناسب

لایه برداری را برای صورت خود در نظر بگیرید. لازم نیست برای آرایش روزانه هر روز لایه برداری کنید‌. اما انجام این کار هر چند روز یک بار برای شاداب نگه داشتن پوست ضروری است. آرایش کردن روی پوست خشک و پوسته پوسته باعث خراب شدن آرایش روی صورت می شود. با استفاده از یک برس کوچک صورت، یک اسکراب لایه بردار یا یک ابزار لایه بردار دیگر که برای استفاده روی صورت طراحی شده است. پوست خود را لایه برداری کنید. روی مناطقی تمرکز کنید که خشک و پوسته پوسته می شوند.

استفاده از ماسک صورت یکی دیگر از راه های خوب آرایش روزانه برای خوش فرم نگه داشتن پوست صورت است. ماسک خاک رس را انتخاب کنید که منافذ پوست شما را پاک کرده و در هنگام شستن پوست به درخشش آن کمک می کند.

 

لایه بردار

مصرف مرطوب کننده مناسب پوست

آخرین مرحله قبل از آرایش، استفاده از لوسیون مرطوب کننده است. این به آرایش روزانه شما کمک می کند تا راحت تر آرایش روی پوست شما قرار بگیرد. و ظاهر نهایی بهتری ایجاد می کند. یک مرطوب کننده صورت خوب انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگار باشد. آن را به آرامی روی تمام صورت خود ماساژ دهید. پلک ها، لب ها و بینی خود را فراموش نکنید.

اجازه دهید چند دقیقه قبل از آرایش روزانه ، مرطوب کننده جذب پوست شما شود. آرایش کردن در حالی که صورت شما هنوز خیس یا چسبناک است. باعث به هم ریختگی آرایش شما می شود.

 

انواع محصولات مرطوب کننده و آبرسان پوست در سایت کمند بیوتی

 

۲)استفاده از فونداسیون و پودر

دومین مرحله از یک آرایش روزانه زیر سازی ساده و مناسب پوست با استفاده از کرمها و کانسیلرهای مناسب است.

استفاده از کرم پودر مناسب برای آرایش روزانه

از کرم پودری استفاده کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. کرم پودری را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگاری دارد و با رنگ شما همخوانی داشته باشد. فونداسیون مایع یک انتخاب خوب برای بسیاری از انواع پوست است. همچنین می توانید از مرطوب کننده رنگی یا بی بی کرم ها استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است، ممکن است بخواهید یک کرم پودر فشرده یا پودری برای آرایش روزانه خود به کار بگیرید. در فروشگاه، فونداسیون خود را تست کنید تا مطمئن شوید که با صورت شما مطابقت دارد. هرگز آن را به پشت دست خود نزنید زیرا رنگ پوست دست با صورت متفاوت است.

فونداسیون را با استفاده از برس، پد یا انگشت خود به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید. مطمئن شوید که در جایی جمع و یا انباشته نشود.از قرار دادن لایه های اضافی زیرسازی روی لکه ها خودداری کنید. این فقط آنها را برجسته تر می کند.فونداسیون را در اطراف لبه های صورت خود و جایی که به پایین چانه شما می رسد محو کنید.

 

بهترین کرم پودر موجود در سایت کمند بیوتی

 

 

آرایش روزانه

نکته تخصصی در استفاده کرم پودر

درست بعد از زدن کرم پودر، هایلایتر را در بالای استخوان گونه خود بزنید. این به آرایش روزانه شما درخشندگی بیشتری می بخشد و شما را فوق العاده می کند!

کانسیلر بزنید

کانسیلری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. یا اگر حلقه های تیره زیر چشم دارید. یک درجه روشن تر انتخاب کنید. مقدار کمی کانسیلر را با استفاده از برس کانسیلر یا انگشت خود بزنید و آن را زیر چشمان خود بمالید و به آرامی آن را مخلوط کنید. این کار باعث می شود که چشمان شما به جای خواب آلودگی و بی روح، درخشان به نظر برسند.

اگر می‌خواهید روتین آرایش روزانه خود را کاهش دهید، می‌توانید از کانسیلر صرفنظر کنید. همه چیز به این بستگی دارد که کدام ویژگی را می خواهید کمرنگ کنید و کدامیک را برجسته کنید.

در صورت لزوم از کمی کانسیلر اضافی برای لکه ها استفاده کنید (حتما از رنگی استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد).

 

کانسیلر را از سایت کمند بیوتی تهیه کنید.

 

آرایش روزانه

نکته تخصصی در استفاده کانسیلر

برای کانسیلر ماندگار، از پرایمر استفاده کنید. سپس از کانسیلر برای سیاهی دور چشم و لکه ها مانند لکه های تیره زیر چشم استفاده کنید.

پودر بزنید

پودری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. از یک برس پودر (یک برس بزرگ و کرکی که پودر را به طور یکنواخت پخش می کند) استفاده کنید. تا پودر را به صورت دایره ای روی صورت خود بمالید. این به صورت شما ظاهری طبیعی می بخشد و کمک می کند که فونداسیون شما به گونه ای تنظیم شود که در تمام طول روز در جای خود بماند.

در روزهایی که زمان بیشتری برای آرایش روزانه دارید. می توانید از برنزر و هایلایتر نیز برای کانتور صورت خود استفاده کنید. برنزر به ایجاد سایه‌های جذاب کمک می‌کند. در حالی که هایلایتر مناطقی را که می‌خواهید برجسته باشد را روشن می‌کند.

برای رنگ گونه های خود یک برس رژگونه را در پالت رژگونه بزنید. لبخند بزنید و آن را به صورت دایره ای روی برجستگی های گونه خود بمالید.

۳)استفاده از آرایش چشم و رنگ لب

در قسمت سوم از یک آرایش روزانه سراغ چشم ها می رویم. تا یک آرایش کامل و زیبا را داشته باشیم.

سایه چشم بزنید.

یک پالت سایه خنثی را برای ظاهری ساده و روزمره انتخاب کنید. رنگ های قهوه ای، طلایی، خاکستری و آبی بسته به رنگ چشم شما انتخاب های خوبی هستند. از رنگ‌های روشن، پالت‌های «smokey eye» و دیگر رنگ‌های پررنگ خودداری کنید. زیرا در طول روز نامناسب به نظر می‌رسند. در اینجا نحوه استفاده از سایه چشم برای طبیعی و زیبا نشان دادن آرایش روزانه چشم را توضیح داده ایم :

با استفاده از سایه پایه در رنگی نزدیک به رنگ پوست خود شروع کنید. از انگشت خود یا برس سایه چشم استفاده کنید تا آن را روی پلک خود و تا بالای ابرو بکشید. یک رنگ تیره متوسط ​​به پلک خود بزنید. از مژه ها تا چین پلک ؛ از یک برس کرکی برای ترکیب رنگ ها در قسمت چین پلک خود استفاده کنید.

 

آرایش روزانه

خط چشم بزنید.

یک خط چشم زغالی، سرمه ای یا قهوه ای را برای استفاده در آرایش روزانه انتخاب کنید. خط چشم مشکی برای استفاده در شب مناسب تر است. آن را درست بالای مژه های خود بمالید. مراقب باشید که صاف و یکدست شود. از برس سایه چشم خود استفاده کنید تا آن را به آرامی ترکیب محو تر کنید. تا خط چشم کمتر خشن و برجسته به نظر برسد.

می توانید از خط چشم مدادی یا مایع استفاده کنید. هر کدام برای استفاده در آرایش روزانه عالی هستند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر می توانید از سایه چشم تیره نیز استفاده کنید.اگر خط شما لک و یا ناهموار شد. از یک گوش پاک کن پنبه ای استفاده کنید تا به آرامی آن را پاک کنید. سپس دوباره بزنید کنید. برای ظاهری روزمره، از خط چشم روی پلک های پایینی خود استفاده نکنید.

در آرایش روزانه چشم ریمل بزنید.

یک لایه ریمل را روی مژه های بالایی و پایینی خود بزنید. برس را در پایه مژه های خود قرار دهید و به سمت بیرون بکشید. بعد از اینکه کار یک چشم را تمام کردید. دوباره برس را در ریمل خود فرو کنید قبل از اینکه روی چشم دیگر ریمل بزنید. ریمل مشکی یا قهوه ای برای استفاده آرایش روزانه مناسب است.

اگر نمی خواهید ریمل بزنید. می توانید از فر مژه برای فر کردن مژه های خود استفاده کنید تا ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید.

 

فروشگاه کمند بیوتی عرضه کننده انواع ریمل

 

آرایش روزانه

ابرروهای خود را در آرایش روزانه فراموش نکنید!

ابروهای خود را از قبل مرتب کرده و تمیز کنید. سپس می توانید با استفاده از ژل ابرو و یا چسب ابرو آنها را به سمت بالا حالت دهید. اگر ابروهای کم پشت دارید میتوانید از ژل ابروی رنگی برای این کار استفاده کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که رنگ ژل ابروی شما با آرایش و رنگ موی شما مطابقت داشته باشد. از استفاده بیش از حد از ژل ابرو و بیش از حد حجیم کردن ابرو خودداری کنید. زیرا ابن مدل آرایش ابرو به شما ظاهری خشن و غیر طبیعی خواهد داد.

 

آرایش ابرو

رژ لب در آرایش روزانه فراموش نشود

از رژ لب یا برق لب صورتی یا خنثی برای تکمیل ظاهر روزمره خود استفاده کنید. از استفاده از خط لب سنگین و رنگ های روشن و تند در طول روز خودداری کنید. دستمالی را روی لب های خود بکشید تا رژ لب اضافی یا براقی آن پاک شود.

اگر می‌خواهید از رنگ روشن استفاده کنید. می‌توانید آن را برای استفاده در روز کمرنگ تر کنید و آن را روی لب پایینی خود بزنید. لب‌هایتان را به هم بمالید تا هر دو لب خود را به رژ لب آغشته کنید. سپس یک براق کننده شفاف بزنید.

 

آرایش روزانه

نتیجه نهایی برای یک آرایش روزانه ساده

برای آرایش روزانه در طول روز بهتر است که آرایش شما سبک و ساده باشد. پس از رنگ های تند که آرایش شما را غلیظ تر می کنند دوری کنید. برای داشت آرایشی مناسب، بهتر از مواد آرایشی با کیفیت بالا استفاده کنید تا پوست شما دچار آسب نشود. به یاد داشته باشید که هنگامی که به خانه رسیدید حتما آرایش خود را با محصول شستشوی مناسب صورت بشوید. حتی اگر آرایش روزانه شما بسیار سبک باشد. ماندن بیش از حد آرایش روی صورت باعث بسته شدن منافذ پوست و آسیب های جدی به پوست شما می شود. از یک محصول شستشوی مناسب پوست خود استفاده کنید تا پوشتی شاداب و زیبا و در عین حال سالم داشته باشید.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *