مقالات

همه چیز در مورد محصولات آرایش ابرو

هر آنچه که باید در مورد لوازم آرایش ابرو بدانید. دوست دارید ابروهای زیبا داشته باشید ، برای این کار باید با همه‌ی لوازم آرایش ابرو آشنا شوید. از مدادها و پودرها گرفته تا ژل ها و ماژیک های ابرو ، که در اینجا به آنها اشاره شده است.

ترندها و مدل های مختلف ابرو ممکن است بیایند و بروند. اما ظاهر و نوع ابروهای پرپشت باقی می ماند. اگر اخیراً با مشکلی در آرایش ابرو مواجه شده اید یا به طور طبیعی ابروهای ضخیم و پرپشت ندارید، نگران نباشید. در دنیای آرایش امروز انواعی از لوازم آرایش ابرو نوآورانه هستند که می توانند به شما کمک کنند که ابرو های خود را حالت داده و به شکل دلخواه درآورید.

از مداد و پودر گرفته تا ژل و ماژیک، در اینجا همه چیزهایی است. که باید در مورد انواع مختلف محصولات آرایش ابرو بدانید.

 

انواع لوازم آرایش ابرو در سایت کمند بیوتی 

 

واکس ابرو

برای دستیابی به آرایش ابروی ماندگار، نیازی به آرایش غلیظ ابرو ندارید، واکس ابرو را انتخاب کنید. مانند پرایمرهای آرایشی، واکس های ابرو، ابروی شما را برای کشیدن مداد یا ریمل ابرو آماده می کند. با استفاده از واکس در امتداد طرح کلی ابرو با یک برس کوچک زاویه دار، با تمرکز روی قوس خود شروع کنید. با استفاده از یک برس اسپولی – (ابزاری برای شکل دادن به ابرو که شبیه یک چوب ریمل است )- به آرامی واکس را در بقیه قسمت های ابروی خود بزنید و کار را بازدن پودر یا ریمل ابرو تمام کنید.

 

واکس ابرو

لوازم آرایش ابرو : پودرها

پودرهای فشرده ی ابرو برای ایجاد رنگ تدریجی و موقتی عالی هستند. بسیاری از پالت ها حداقل دارای دو سایه هستند. بنابراین می توانید رنگ خود را با ترکیب کردن یکدیگر به رنگ دلخواه خود نزدیک کنید. با استفاده از یک برس زاویه دار به آرامی سایه روشن تر را به ابرو بزنید، سپس رنگ تیره تر را از طریق قوس و دم ترکیب کنید.

برای حداکثر ماندگاری، پودر را روی واکس ابرو بزنید. اگر واکس ابرو در دست ندارید. به سادگی پرایمر سایه چشم خود را میتوانید برای ابرو ها نیز استفاده کنید.

 

انواع سایه چشم موجود در سایت کمند بیوتی

 

پودر و سایه ابرو

مداد اصلی ترین لوازم آرایشی ابرو

مداد ابرو بهترین انتخاب برای پر کردن ابروهای نازک یا بیش از حد کم پشت است. با این حال، به خاطر داشته باشید که کار با مداد ممکن است دشوار باشد. اگر رنگ اشتباه را انتخاب کنید یا ابروی خود را بیش از حد کشیده و پر کنید. ابرو می‌تواند بسیار خشن و ضمخت به نظر برسد. مدادهایی که به طور خاص برای ابروها طراحی شده‌اند. معمولاً قوام پودری بیشتری دارند که کار کردن با آن آسان‌تر است. کلید آنها استفاده از ضربات کوچک و مو مانند است.

هنگام استفاده از مداد، از پایه ابرو (نزدیک به بینی) شروع کنید و به آرامی به سمت بیرون حرکت کنید. از رنگی استفاده کنید که نیم سایه روشن‌تر از ابروهای طبیعی شما باشد، زیرا روغن‌های روی پوست ما می‌توانند رنگدانه‌ها را اکسید کرده و آن را تیره‌تر نشان دهند. از یک برس اسپولی برای کمک به صاف کردن ضربه ها استفاده کنید.

 

مداد ابرو

ژل ابروهای شفاف و رنگی

از دیگر لوازم آرایش ابرو ؛ ژل ابرو را میتوان نام برد. ژل های ابرو روی ابروهای ضخیم طبیعی بهترین عملکرد را دارند. یک ژل شفاف معادل اسپری مو برای ابروها است ، به کنترل موهای نامرتب کمک می کند. در این بین ژل ابروی کمند یکی از با کیفیت ترین ژلهای موجود در بازار است. ژل های رنگی روشی آسان برای تیره کردن موهای بور، پوشاندن سفیدی ابروها یا حتی روشن کردن ابروهای بیش از حد تیره هستند. به سادگی ژل را در امتداد و از میان ابروهای خود، به صورت کوتاه، رو به بالا و یکنواخت – با تمرکز روی انتهای دم بکشید. برای جلوگیری از کثیفی دور ابرو ها مطمئن شوید که ژل را به اندازه روی ابرو های خود می زنید.

 

ژل ابرو

ماژیک ابرو

مانند ژل‌های شفاف و رنگی، ماژیک ها پوشش مناسب و رنگی تمام روز را ارائه می‌دهند. استفاده از ماژیک ها نسبت به سایر لوازم آرایش ابرو چالش برانگیزتر است زیرا رنگدانه بیشتری دارند. با یک دست و ضربات سبک شروع کنید و روی قوس ابروی خود تمرکز کنید و با یک برس اسپولی رنگ را در کل پخش کنید.

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین ریمل های موجود در بازار 

نشانگرهای ابرو

نشانگرهای نوک نمدی با رنگدانه شفافی تعبیه شده اند که اجازه می دهد به سادگی ابروی خود را آرایش کنید. مانند مداد ابرو، نشانگرهای ابرو دقتی شبیه به قالب ابرو ارائه می‌کنند و کشیدن روی تک تک موهای ابرو برای پر کردن نقاط پراکنده، را راحت می کند. آنها یک راه عالی برای دستیابی به ابروهایی پررنگ و ماندگار هستند.

 

نشانگر ابرو

از دیگر لوازم آرایش ابرو : خودکار و ریمل تاتو

قلم های تاتو برای مدت های طولانی تری به ابرو رنگ می دهند. آنها یک انتخاب عالی برای تیره کردن ابروهای با رنگ روشن هستند و جایگزینی موقتی برای رنگ کردن ابرو، میکروبلیدینگ و میکروسایدینگ هستند. استفاده از رنگ لایه بردار نیز خالی از لطف نیست: به سادگی آن را به ابروها بزنید، بگذارید خشک شود و آن را بردارید تا ابروهای رنگی که بین 3 تا 7 روز دوام دارند، به خود بگیرند. حتما یک دستمال مرطوب یا پنبه را دردست داشته باشید تا رنگ های پخش شده در اطراف ابرو را پاک کنید تا تمیزی اطراف ابروی خود را حفظ کنید.

کمند بیوتی عرضه کننده بهترین خط چشم های موجود در بازار 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *