مقالات

آرایش تابستانی ؛ نحوه آرایش طولانی مدت برای تابستان

آرایش طولانی برای تابستان

آرایش تابستانی ؛ فصول تغییر می کند و روتین آرایش شما نیز باید تغییر کند. آب و هوای تابستان می تواند باعث عرق شود که می تواند باعث لکه دار شدن آرایش یا به راحتی پاک شود. خوشبختانه، چند تغییر در روال معمول شما می تواند آرایش تابستانی شما را در تمام طول روز بی عیب و نقص نشان دهد. یک زیرسازی محکم، لب ها و چشم های شفاف و انواع خط چشم و ریمل ضد آب را انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، ظاهری خیره کننده خواهید داشت که باید در برابر گرما و رطوبت مقاومت کند.

 

بهترین ریمل ضد آب موجود در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی

 

تنظیم یک پایه جامد

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

۱. با پوست تمیز شروع کنید.

قبل از هر گونه آرایش صورت خود را با صابون یا پاک کننده معمولی خود بشویید. آرایش مدت بیشتری روی صورت تمیز باقی می ماند. این همچنین به از بین بردن هر گونه عرقی که قبلاً به صورت شما چسبیده است کمک می کند.

۲. آرایش تابستانی با مرطوب کننده مناسب

قبل از آرایش از یک مرطوب کننده بدون روغن استفاده کنید. مرطوب کردن می تواند به پوست شما کمک کند در طول روز هیدراته بماند. پوست سالم تر آرایش را راحت تر حفظ می کند. به سراغ یک مرطوب کننده بدون روغن بروید و آن را صبح قبل از آرایش به صورت خود بمالید.

هر محصولی را که می‌خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای نوع پوست شما مناسب است. به عنوان مثال، اگر پوست چرب دارید، مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که به آن کمک کند. همانطور که می خواهید در تابستان از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید، برای محافظت بهینه به دنبال مرطوب کننده ای با SPF داخلی باشید.

 

انواع مرطوب کننده پوست موجود در فروشگاه

 

۳. پرایمر خنک کننده مناسب آرایش تابستانی

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

یک پرایمر خنک کننده را انتخاب کنید. پرایمر نه تنها آرایش را آسان تر می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند خنک بمانید. هر چه کمتر عرق کنید، آسیب کمتری به آرایش شما وارد می شود. به دنبال پرایمری باشید که صورت را آبرسانی کرده و به خنک شدن پوست کمک می کند. می توانید این پرایمرها را به صورت آنلاین، در سالن ها و در برخی از فروشگاه ها پیدا کنید.

همچنین می توانید برای خنک نگه داشتن صورت خود مقداری روغن ضروری خنک کننده طبیعی مانند نعناع اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که روغن ضروری را که استفاده می کنید با روغن حامل مانند روغن زیتون، قبل از استفاده از آن روی صورت خود رقیق کنید.

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

پرایمر صورت خود را در سایت کمند بیوتی بیابید.

۴. فونداسیون مایع را انتخاب کنید

فونداسیون های مایع در زیر گرما بسیار بهتر از انواع پودری مقاومت می کنند. علاوه بر انتخاب فونداسیون مایع، به دنبال یک برند شفاف و سبک باشید. این کار تعریق را به حداقل می رساند و آرایش شما را برای مدت طولانی تری دست نخورده نگه می دارد.

یک روکش مات را در نظر بگیرید، زیرا مات باعث کاهش درخشندگی می شود.

به دنبال فونداسیون های مایع با برچسب “بادوام طولانی” باشید، زیرا ممکن است در ماه های تابستان راحت تر بمانند.

۵. فونداسیون سبک مناسب آرایش تابستانی

هنگام استفاده از فونداسیون از پوشش سبک استفاده کنید. برای خنک نگه داشتن صورت خود فقط یک لایه زیرسازی سبک بمالید. به جای استفاده از کرم پودر روی صورت خود، روی پوشاندن مواردی مانند لک ها و تغییر رنگ تمرکز کنید.

۶. کانسیلر به میزان مناسب

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

 

خرید و قیمت کانسیلر ار قسمت فروشگاه سایت

 

به آرامی پنهان کنید. اگر از کانسیلر استفاده می کنید، فقط از مقدار کمی استفاده کنید. روی مناطقی که به اندازه کافی با فونداسیون پوشانده نشده اند، تمرکز کنید، مانند لکه های تغییر رنگ یا لکه ها. برای بهترین نتیجه، از کانسیلر رنگی استفاده کنید.

آرایش تابستانی چشم و لب

۱. آرایش چشم ضد آب

فقط از آرایش چشم ضد آب استفاده کنید. می توانید ریمل ضد آب، خط چشم و سایه چشم را از اکثر سالن ها و فروشگاه های بزرگ خریداری کنید. اگر می خواهید آرایش چشم خود را در روزهای گرم حفظ کنید، این موارد حیاتی هستند.

۲. پرایمر سایه چشم مناسب آرایش تابستانی

یک پرایمر سایه چشم اضافه کنید. قبل از استفاده از سایه چشم، به جای کرم دور چشم، یک پرایمر صاف روی پلک های خود انتخاب کنید. این به به حداقل رساندن چین خوردگی کمک می کند. همچنین چیزی برای چسباندن سایه چشم فراهم می کند. در گرما، به سختی می توانید سایه چشم را به طور طبیعی به پلک هایتان بچسبانید.

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

۳. استفاده از سایه چشم کرم

به طور کلی هر چه کمتر از سایه چشم استفاده کنید در تابستان بهتر است. به سراغ یک لایه روشن از سایه های کرمی بروید. سایه های کرمی بهتر از انواع پودری باقی می مانند.

اگر راحت هستید، می توانید به طور کلی سایه چشم را کنار بگذارید و مستقیماً به خط چشم بروید.

۴. خط لب برای آرایش تابستانی

ابتدا از خط لب استفاده کنید. قبل از زدن رژ لب، به سراغ خط لب بروید. خط لب به رژ لب شما کمک می‌کند که مرتب‌تر به نظر برسد، که می‌تواند به آرایش شما در صورت عرق کردن یا لک شدن کمک کند.

ایده خوبی است که قبل از استفاده از خط لب، یک بالم لب اضافه کنید، زیرا این کار کمک می کند محصولات لب بهتر به لب های شما بچسبند.

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

۵. آرایش لب سبک

آرایش لب خود را سبک نگه دارید. رنگ های بزرگ و پررنگ همیشه در ماه های تابستان عالی به نظر نمی رسند زیرا می توانند سنگین به نظر برسند. سایه های برهنه ملایمی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی لب شما را تقلید کند. همچنین می توانید خط لب یا رژ لب نامرئی را امتحان کنید که باعث می شود لب های شما بدون تغییر رنگ صاف تر به نظر برسند.

اطمینان حاصل کنید که رژ لب انتخابی شما با خط لب شما مطابقت دارد.

از فرمول های مات به جای براق/فرمول های کرمی استفاده کنید، زیرا مات ها کمتر براق به نظر می رسند. پیدا کردن رژ لب با برچسب “ماندگاری طولانی” نیز می تواند به ماندگاری آن با وجود تعریق کمک کند.

افزودن نکات پایانی آرایش تابستانی

۱. استفاده از برنز کننده

با برنزه ظاهری طبیعی ایجاد کنید. برنز در زیر نور خورشید به‌طور چشمگیری ظاهر می‌شود، بنابراین با خطوط کانتور زیاده روی نکنید. با استفاده از یک لایه سبک در نقاطی که نور خورشید به طور طبیعی به صورت شما برخورد می کند، برنز خود را سبک و طبیعی نگه دارید. مقداری برنز را روی جاهایی مانند پیشانی، استخوان گونه، چانه و بینی بمالید.

۲. هایلایت مناسب آرایش تابستانی

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

فقط در جایی که لازم است برجسته کنید. هایلایتر بیش از حد می تواند باعث ایجاد کیک و چین شود. فقط یک لایه روشن از هایلایتر را در مناطقی که نیاز دارید، مانند پوشاندن حلقه های زیر چشمان خود، بمالید.

برای بهترین نتیجه، از کانسیلر رنگی استفاده کنید.

آرایش طولانی برای تابستان

kamandbeauty.com

۳. رژگونه کرم یا ژل

رژگونه کرم یا ژل را انتخاب کنید. پودر به طور کلی انتخاب خوبی برای ماه های تابستان نیست. به جای استفاده از رژگونه پودری، مقداری رژگونه کرم یا ژل به آن اضافه کنید تا گونه هایتان روشن شود.

رژگونه خود را از سایت کمند بیوتی تهیه کنید

 

۴. اسپری یا پودر تنظیم کننده برای آرایش تابستانی

از اسپری یا پودر تنظیم کننده استفاده کنید. وقتی آرایشتان تمام شد، روی یک پودر سفت کننده یا اسپری کنید. این امر محافظت بیشتری را برای جلوگیری از لکه دار شدن آرایش شما در زیر نور آفتاب داغ اضافه می کند.

 

هشدارها :

ممکن است آرایش شما در طول روز کمی عرق کند، بنابراین ممکن است بخواهید خط چشم، پودر، برنزر و ریمل اضافی را با خود همراه داشته باشید تا اگر نیاز به اصلاح داشتید استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : نحوه استفاده از ضد آفتاب با آرایش

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *