مقالات

آموزش فرم دهی صورت با رژگونه

فرم دهی صورت با استفاده از رژگونه یک راه عالی برای برجسته کردن گونه ها و فرم دادن به صورت است. با این حال، نحوه استفاده از رژگونه بستگی زیادی به فرم دهی صورت شما دارد. ابتدا شکل صورت خود را مشخص کنید. از آنجا، رژگونه خود را مطابق با آن اعمال کنید. اطمینان حاصل کنید که از قرار دادن رژگونه در مکان های نامناسب، مانند زیر استخوان گونه خود اجتناب کنید، زیرا این کار می تواند ناخوشایند و نامطلوب به نظر برسد.

فرم دهی صورت ؛ تعیین فرم صورت شما

۱. فرم دهی صورت ؛ پهن ترین قسمت صورت خود را مشخص کنید.

به صورت خود در آینه نگاه کنید. صورت خود را اسکن کنید تا بفهمید چه قسمتی پهن تر است. این به شما بینشی در مورد شکل صورتتان می دهد.

اگر طول پیشانی، گونه‌ها و فک‌های شما تقریباً برابر است، ممکن است صورت مربع، گرد یا بیضی داشته باشید.

اگر پیشانی شما پهن ترین باشد ممکن است صورت شما به شکل قلب باشد.

گونه های پهن ممکن است نشان دهنده صورت الماسی شکل باشد.

فک پهن می تواند نشان دهنده صورت مثلثی یا گلابی شکل باشد.

۲. فرم دهی صورت ؛ به شکل فک خود نگاه کنید.

پس از تعیین پهن ترین قسمت صورت خود، به فک خود نگاه کنید. گرد بودن فک شما نشان دهنده فرم دقیق صورت شماست.

صورت های گرد و بیضی دارای آرواره های بسیار گرد هستند.

آرواره های مربعی بر روی صورت های مربعی یا الماسی شکل دیده می شود.

فک نوک تیز نشان می دهد که شما صورت قلبی شکل دارید.

 

بهترین پنکیک آرایشی صورت در سایت کمند بیوتی 

۳. طول صورت خود را ارزیابی کنید.

به طول صورتتان فکر کنید. آیا از عرض آن بلندتر است؟ یک خط فرضی زیر چشمان خود بکشید که از گوش به گوش می رسد. سپس یک خط خیالی از بالای بینی تا چانه بکشید. طول ها را با هم مقایسه کنید تا شکل صورت خود را درک کنید.

صورت های گرد معمولاً تا زمانی که پهن باشند به همان اندازه هستند.

اگر صورت شما بلندتر از پهن باشد، ممکن است در هر دسته ای غیر از صورت گرد قرار بگیرید. بیشتر صورت ها کمی بلندتر از پهن هستند.

۴. همه را کنار هم بگذارید.

به عوامل مختلفی که بر فرم دهی صورت تأثیر می گذارند فکر کنید. چهره شما اغلب در کدام دسته قرار می گیرد؟ این باید به شما احساس شکل شخصی شما را بدهد.

به عنوان مثال، پهن ترین قسمت صورت شما پیشانی شما است. شما فک نوک تیزتری دارید و صورتتان کمی بلندتر از پهن است.

بر اساس این اطلاعات، شما بیشتر در دسته بندی قلب شکل قرار می گیرید. رژگونه را طبق دستورالعمل برای صورت قلبی شکل اعمال کنید.

فرم دهی صورت با استفاده از رژگونه

انواع لوازم آرایشی صورت تنها با یک کلیک در سایت کمند بیوتی

۱. از شکل c برای صورت قلبی شکل استفاده کنید.

با صورت هایی به شکل قلب، رژگونه را از بالای شقیقه به سمت پایین روی استخوان گونه خود بزنید. یک شکل c بسازید که از خط طبیعی استخوان گونه شما پیروی کند. شما باید رژگونه بیشتری در نزدیکی استخوان گونه خود داشته باشید و هنگامی که به سمت شقیقه می رود محو شود.

۲. برای صورت مربعی شکل یا بلند روی سیب ها تمرکز کنید.

لبخند زدن می تواند به شما کمک کند تا بفهمید سیب های گونه هایتان کجا می افتند. تمرکز بر روی سیب های گونه های شما برای صورت مربعی شکل مفید است. روی سیب های هر گونه باید دایره های کوچکی ایجاد کنید. برای داشتن صورت دراز، دایره های کوچکی روی سیب های خود ایجاد کنید، اما سپس آنها را کمی به سمت شقیقه های خود مخلوط کنید.

۳. حرکات زاویه دار برای لاغر کردن صورت گرد

برای لاغر کردن صورت گرد از حرکات زاویه دار استفاده کنید. اگر صورت گرد دارید، لاغری جزئی مهم است. رژگونه را روی سیب های گونه بمالید. سپس، یک زاویه در حال حرکت به سمت شقیقه بکشید. همانطور که به داخل شقیقه ها حرکت می کنید، خط را با هم مخلوط کنید.

۴. فرم دهی صورت با فرم الماسی / بیضی شکل

برای داشتن صورت الماسی/بیضی، رژگونه را در بالای استخوان گونه خود بمالید. با صورت های الماسی و بیضی شکل، می خواهید با جلب توجه به نیمه پایین صورت خود، تعریفی ایجاد کنید. یک خط رژگونه در امتداد بالای استخوان گونه خود بزنید. همانطور که خط خود را می کشید، رژگونه را به سمت بالا مخلوط کنید و آن را نزدیک گوش خود مخلوط کنید.

اجتناب از اشتباهات رایج

بهترین کرم پودر موجود در بازار در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی 

۱. از گذاشتن رژگونه زیر استخوان گونه خودداری کنید.

بسته به فرم صورت خود، می توانید رژگونه را روی یا بالای استخوان گونه خود بزنید. هرگز نباید رژگونه زیر استخوان گونه خود بزنید. شما باید به جای رژگونه زدن زیر استخوان گونه، خطوط کانتور بکشید.

۲. رژگونه خود را به اندازه کافی ترکیب کنید.

شما می خواهید رژگونه شما با رنگ طبیعی پوست شما و هر کرم پودری که استفاده می کنید ترکیب شود. شما می خواهید گونه هایتان گلگون و طبیعی بدون خطوط خشن به نظر برسند. پس از استفاده از رژگونه، مطمئن شوید که از بهترین براش آرایشی جداگانه استفاده کنید تا رژگونه خود را با پوست و آرایش موجود خود ترکیب کنید.

۳. اگر صورت گرد دارید به سمت بینی نروید.

اگر صورت گرد دارید، همیشه به سمت بالا و به سمت شقیقه ها ترکیب شوید. رژگونه خود را به سمت بینی خود ترکیب نکنید. این می تواند به جای ایجاد اثر لاغری، صورت شما را گردتر نشان دهد.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *