مقالات

نحوه انتخاب برس های آرایشی

نحوه انتخاب برس های آرایشی

نحوه انتخاب برس های آرایشی ؛ استفاده از آرایش می تواند احساس خوبی به شما بدهد. وقتی مطمئن هستید که ابزارهایی که استفاده می کنید بهترین نتایج را به شما می دهند حتی بهتر است. برخی از برس های آرایشی با کیفیت بالا را پیدا کنید و درک کنید که چگونه از هر یک به بهترین شکل استفاده کنید تا صورت خود را طوری به نظر برسانید که توسط یک متخصص آرایش شده است.

جنس و فرم مناسب تمام برس های آرایشی شما

۱. برس با الیاف مصنوعی یا الیاف طبیعی

به جای الیاف مصنوعی، برس هایی با الیاف طبیعی انتخاب کنید. الیاف ارگانیک یا طبیعی هر دو نرم تر و موثرتر هستند. آنها موی واقعی هستند. آنها کوتیکول هایی دارند که بهتر می توانند رنگدانه را روی برس بچسبانند و روی آن نگه دارند تا زمانی که آن را روی صورت خود بمالید. اگر برای شما مهم است، اقلام بدون الیاف طبیعی پیدا کنید. نرم‌ترین و گران‌ترین موها از موهای سنجاب آبی ساخته شده‌اند گزینه های مقرون به صرفه تر و کاملاً قابل قبول عبارتند از: بز، پونی و سمور. برس های مصنوعی برای استفاده از آرایش مایع مانند پایه و کانسیلر خوب هستند، زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است.

می‌توانید یک برند مورد علاقه خود را پیدا کنید و همه براش‌های خود را از همان سازنده خریداری کنید، یا آن را با هم ترکیب کنید و مجموعه‌ای کامل بسازید که نیازها و بودجه شما را برآورده می‌کند.

۲. برس هایی با نوک گنبدی شکل پیدا کنید.

موهای گنبدی شکل به طور یکنواخت روی صورت شما می چرخند. برس های مسطح در هنگام آرایش کشش بیشتری ایجاد می کنند. شکل منحنی، کنترل استفاده از آرایش را آسان تر می کند.

۳. روی برس های آرایشی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

برس های آرایش فیبر طبیعی ممکن است گران شوند. قیمت خرده فروشی، با این حال، نشان دهنده کیفیت محصول است. شما می توانید این پول اضافی را برای یک برس خرج کنید که می تواند یک عمر دوام بیاورد، البته تا زمانی که به خوبی از آن مراقبت کنید.

برس های آرایشی طبیعی موهای خود را ماهی یک بار با تاب دادن آنها در یک فنجان آب گرم با کمی شامپو تمیز کنید. برس ها را بشویید و روی یک حوله روی پیشخوان بگذارید تا خشک شوند.

۴. برس های آرایشی مناسب آرایش روزانه

مجموعه خود را با برس های ضروری برای آرایش روزانه شروع کنید. وقتی صحبت از برس های آرایشی می شود، برس های زیادی برای اهداف خاصی ساخته شده اند. اگر بودجه‌ای ندارید و فقط می‌خواهید اصول اولیه را پوشش دهید، می‌توانید با برس فونداسیون، برس کانسیلر ، برس رژگونه ، برس سایه چشم و برس سایه چشم کج شروع کنید.

استفاده از فونداسیون با برس برای جلوگیری از انسداد منافذ پوست توسط روغن دستان شما توصیه می شود که می تواند باعث تحریک پوست و ترک شود.

ترکیب کانسیلر با انگشتان شما در واقع می تواند کانسیلر را پاک کند. استفاده از برس کانسیلر باعث پوشانندگی بهتر می شود.

نحوه انتخاب برس های آرایشی مناسب برای آرایش

نحوه انتخاب برس های آرایشی

۱. با برس فونداسیون شروع کنید.

برس فونداسیون باید دارای موهای زیادی باشد که در نوک آن قرار دارد و برای استفاده از آرایش مرطوب آن را محکم تر و سفت تر می کند. این یک برس است که می توانید برای خرید با الیاف مصنوعی انتخاب کنید، زیرا پاک کردن آرایش مایع از برس آسان تر خواهد بود.

۲. برس های آرایشی مناسب کانسیلر دور چشم

با استفاده از برس کانسیلر لکه ها و حلقه های تیره زیر چشم را پنهان کنید. این برس همچنین می‌تواند فیبر مصنوعی برای استفاده از کانسیلر مایع زیر چشم یا ساییدن کانسیلر در نقاط کوچک برای پوشاندن لک‌ها باشد. این برس همچنین باید دارای موهای محکم بسته بندی شده و همچنین نوک تیز باشد تا بتوانید لکه های کوچک را هدف قرار دهید.

۳. برس های آرایشی مناسب آرایش مایع و پودری

آرایش مایع و پودری را با یک برس فیبر دوتایی بزنید. برس فیبر دوتایی برای اهداف متعدد مفید است. این الیاف بز و الیاف مصنوعی را در یک قلم مو با یک نوک صاف و دایره ای ترکیب می کنند تا با هم مخلوط شوند. این را می توان با بهترین رژگونه مایع برای ترکیب رنگ به گونه های شما استفاده کرد. برس فیبر دوو همچنین می‌تواند یک پودر درخشان بر روی ابروها یا گونه‌های شما اعمال کند.

۴. یک برس کامل، نرم و گرد برای استفاده از پودر بردارید.

نحوه انتخاب برس های آرایشی ؛ این برس باید بتواند با برنزر و پودر فشرده کار کند. پرزها کمتر بسته می شوند و می توانند مقدار زیادی پودر را جمع کنند و تا زمانی که آن را روی پوست خود نزنید، نگه ندارند. به دنبال یک نوک بزرگ، نرم و گرد باشید.

برس پودر معدنی نوعی برس پودر است. شبیه آن است، اما دارای موهای محکم تری است تا پودر معدنی را به پوست شما جذب کند.

تنوع دیگر برس پودر فن است. ایجاد یک گردگیری سبک مفید است. نوک این برس برای اعمال پوشش بسیار سبک در یک فن صاف پخش می شود. همچنین می توان از آن برای پاک کردن پودر اضافی صورت استفاده کرد.

۵. رژگونه را با برس رژگونه ریز بزنید.

نوک آن باید گرد باشد تا امکان حرکت آسان روی پوست شما بدون کشش وجود داشته باشد. برس رژگونه باید دارای موهای بسیار ظریف و نرم باشد تا رژگونه پودری را روی گونه هایتان بمالید.

۶. با براش کانتور صورت، هایلایت و سایه ایجاد کنید.

این برس دارای نوک گرد و همچنین کمی مایل است تا با زوایای استخوان گونه شما مطابقت داشته باشد. می‌توانید از این برای اضافه کردن سایه به زیر استخوان‌های گونه‌تان استفاده کنید تا ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشید، و همچنین با استفاده از هایلایت در بالای استخوان‌های گونه‌تان به برجسته‌تر شدن آن‌ها کمک کنید.

نحوه انتخاب برس های آرایشی

۷. از سه برس برای سایه چشم خود استفاده کنید.

اغلب هنگام آرایش کردن، زمان زیادی برای چشم ها صرف می شود، بنابراین چندین برس نیز با کاربردهای مختلف برای تکمیل کار به شما کمک می کند. برس سایه چشم اصلی شما باید نوک آن کمی کوچکتر از اندازه پلک شما باشد. شما موهای نرم و نوک گرد زیادی می خواهید. باید به آرامی روی پلک شما حرکت کند، بدون اینکه پلک شما را بکشد، رنگ را بمالد.

کاسه چشم خود را با یک برس سایه چشم زاویه دار سایه بزنید. این برس کمی کوچکتر از برس سایه چشم شما است و دارای یک نوک زاویه دار و نوک تیز است که به شما کمک می کند تا به عمق کاسه های خود برسید و پلک های خود را سایه بزنید.

برس سایه چشم ترکیبی دارای موهای کمی شلتر و نوک گرد است که برای ترکیب رنگ سایه چشم یا برس زدن هایلایت روی ابروی شما مفید است.

۸. برس های آرایشی مناسب خط چشم

یک برس خط چشم ظریف یا صاف انتخاب کنید. برس خط چشم با نوک ریز می تواند به شما کمک کند خط چشم مایع را با خطی بسیار دقیق و ظریف بکشید و حتی می تواند نقاط ریز را بین مژه ها بکشید. اگر می‌خواهید کمی پوشش بیشتری داشته باشید یا ظاهری با چشم‌های دودی داشته باشید، یک برس خط صاف را انتخاب کنید که نوک آن زاویه‌دار صاف است.

۹. براش آرایشی مناسب ابرو

ابروهای خود را با برس های ابرو کانتور کنید. برس مارپیچ ابرو دارای نوک است که شبیه یک اپلیکاتور ریمل است. این برای شانه کردن ابروها در جای خود استفاده می شود، زمانی که برخی از آنها در جهات مختلف رفته یا رشد کرده اند. همچنین می توانید از این برس برای کشیدن موهای ابرو به سمت بالا استفاده کنید، سپس انتهای آن را کوتاه کنید تا فرم ابروهای خود را کنترل کنید.

برای پرکردن ابروها با پودر یا کرم، برس ابروی مورب را دنبال کنید. این برس باید سفت تر باشد و نوک آن زاویه دار باشد تا بتواند خطوط ریز را بکشد.

۱۰. برس های آرایشی مناسب لب

آرایش خود را با یک برس لب برای اعمال رنگ به لب های خود تمام کنید. این برس دارای نوک ظریفی برای دقت در افزودن رنگ لب است. موهای این برس بسیار محکم و منسجم هستند.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *