مقالات

نحوه پاک کردن آرایش چشم

پاک کردن آرایش چشم

چشمان ما یکی از حساس ترین قسمت های بدن ما هستند. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که آرایش کامل را با یک پاک کننده معمولی پاک کنید و افسوس بخورید که قیمت زیادی برای آن سایه چشم جدیدی که به هر حال واقعاً به آن نیاز نداشتید خرج کرده‌اید. ما با روش شامپو بچه شروع می کنیم و سپس به سراغ تمام محصولات موجود در کابینت حمام شما می رویم که می توانند کار را نیز انجام دهند. بدون اینکه پول نقد را برای پاک کننده آرایش چشم فانتزی صرف کنید.

 

بهترین پاک کننده آرایش چشم در فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی

 

نحوه پاک کردن آرایش چشم با استفاده از شامپو بچه

پاک کردن آرایش چشم

۱. از شامپو بچه استفاده کنید.

فکر می کنید فقط برای حمام کردن بچه های کوچک است؟ شامپو بچه «بدون اشک» یک راه عالی برای نحوه پاک کردن آرایش چشم ، پاک کردن بهترین ریمل (حتی ضد آب)، سایه چشم و خط چشم است. پاک‌کننده‌های آرایش چشم می‌توانند بسیار گران باشند (مخصوصاً اگر مرتباً از آرایش چشم استفاده می‌کنید)، بنابراین این یک راه مقرون‌به‌صرفه و بدون درد برای پاک کردن آرایش است. بدون سوختن!

روغن نارگیل به عنوان پاک کننده آرایش نیز عمل می کند! آبرسان است و برای پوست های حساس عالی است.

۲. مرطوب کردن اطراف چشم با آب گرم

ناحیه چشم خود را با مقداری آب گرم خیس کنید.از طرف دیگر، می توانید مقداری شامپو را روی یک توپ پنبه ای بمالید و آن را روی پلک های خود پاک کنید. استفاده از توپ های پنبه ای تضمین می کند که این فرآیند کمی بدون آشفتگی است.

اگر می خواهید فقط مقداری از آرایش خود را پاک کنید (مثلاً آن را لک کرده اید یا اشتباه کرده اید)، از یک Q-tip استفاده کنید! کافی است مقداری شامپو (یا هر چیزی که در اختیار دارید) روی ناحیه لازم بمالید. سپس آن را با انتهای دیگر Q-tip پاک کنید.

۳. نحوه پاک کردن آرایش چشم با ماساژ چشم ها با شامپو بچه

مقدار کمی از شامپو بچه را بمالید و ماساژ دهید. به احتمال زیاد مقداری کف ظاهر می شود. چشمان خود را بسته نگه دارید تا چیزی وارد آنها نشود. حتی اگر “بدون سوزش” باشد، نمی خواهید ریسک کنید!

پاک کردن آرایش چشم

۴. آن را با آب ولرم بشویید.

درست مانند هر پاک کننده ای، حوله شستشوی خود را بردارید و به آرامی شامپو بچه را پاک کنید. سپس صورت خود را به آرامی با یک حوله پارچه ای خشک کنید.

اگر شامپو بچه برای شما کار نمی کند یا هیچ شامپوی در دسترس ندارید، روش هایی را که در زیر توضیح داده شده است امتحان کنید!

نحوه پاک کردن آرایش چشم با استفاده از روش های جایگزین

پاک کردن آرایش چشم

۱. استفاده از مرطوب کننده و پاک کننده ملایم

از مرطوب کننده و آبرسان پوست یا یک صابون ملایم یا پاک کننده استفاده کنید. مگر اینکه صورت خود را با چسب آغشته کرده باشید، به احتمال زیاد مرطوب کننده، کرم سرد یا پاک کننده صورت می تواند آرایش شما را به همان اندازه موثر پاک کند که هر پاک کننده آرایشی قانونی می تواند آرایش شما را پاک کند. فقط چشمان خود را ببندید، به آرامی روی آن ناحیه بمالید و با یک پارچه پاک کنید. شما در حال شستن صورت خود هستید، پس چرا که نه؟

نگران نباشید که چشم‌هایتان را سوزش می‌کند – مگر اینکه از پاک‌کننده‌ای استفاده می‌کنید که ملایم نیست (مثلاً اسید سالیسیلیک در آن وجود دارد)، تا زمانی که چشمان خود را بسته نگه دارید، خوب هستید.

پس از تمیز کردن، صورت و چشمان خود را با یک حوله بکشید تا خشک شود.

۲. نحوه پاک کردن آرایش چشم با یک پاک‌کننده آرایش دستی بساز

خودت بساز! سپس می توانید پاک کننده آرایش چشم خود را بسازید! تقریباً هر روغنی موثر است، اما زیتون، معدنی یا بادام بهترین کار را دارند.

سعی کنید 2 اونس فندق جادوگر را با 2 اونس روغن زیتون برای پاک کردن آرایش خانگی آسان ترکیب کنید. معجون را تکان دهید، مقداری را روی یک تکه پنبه یا پارچه بکشید و آن ناحیه را پاک کنید. سپس یک بار دیگر با یک پارچه خشک یا گلوله پنبه ای روی آن ناحیه بروید.

فندق جادوگر برای چین و چروک مفید است! بوی آن عالی نیست، اما مطمئناً می تواند پوست شما را صاف کند!

۳. مراقب روغن ها و ژله های نفتی باشید.

برخی از افراد برای نحون پاک کردن آرایش چشم خود به وازلین (ژله نفتی) یا استفاده از روغن ها (معدنی یا روغن بچه) سوگند یاد می کنند، اما ممکن است نخواهید حرف آنها را قبول کنید. این می تواند یک لایه در اطراف چشم ایجاد کند، منافذ را مسدود کند و برجستگی های کوچکی به نام میلیا ایجاد کند. اگر چیز دیگری در دسترس دارید، ابتدا آن را دنبال کنید.

پاک کردن آرایش چشم

۴. از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید.

اگر به دنبال روشی بدون آشفتگی و غیر قابل نیش هستید، دستمال مرطوب نوزاد راه حلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را بگیرید، آن را روی چشم خود پاک کنید (البته بسته است!) و آرایش بلافاصله پاک می شود. مقداری را کنار تخت خود نگه دارید و حتی لازم نیست برای تمیز کردن صورت خود در شب از آن خارج شوید!

پاک کننده آرایش به صورت پاک کن نیز می آید!

پاک کردن آرایش چشم

۵. نحوه پاک کردن آرایش چشم با استفاده از پاک کننده آرایش حرفه ای

اگر پوست بسیار حساسی دارید و نه شامپو بچه و نه پاک‌کننده آرایش ارزان برای شما کار نمی‌کند، ممکن است لازم باشد روی یک پاک‌کننده آرایش خوب سرمایه‌گذاری کنید. آنها گران هستند، اما اگر به طور معقول از آن استفاده کنید، برای مدت طولانی دوام خواهند داشت. ده ها محصول در آنجا وجود دارد. برندی را انتخاب کنید که به آن اعتماد دارید پشیمان نخواهید شد.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *