مقالات

نحوه انتخاب تونر پوست

نحوه انتخاب تونر پوست

نحوه انتخاب تونر پوست ؛ تونر پوست که به آن قابض، شفاف کننده یا شاداب کننده نیز می گویند، محصولی است که برای تمیز کردن، طراوت، صاف کردن، کنترل چربی و مرطوب کردن صورت استفاده می شود. تونر پوست اغلب بعد از تمیز کردن صورت، اما قبل از استفاده از مرطوب کننده یا آرایش استفاده می شود. در نحوه انتخاب تونر پوست با شناسایی نوع پوست خود، می توانید تونر را انتخاب کنید که برای شما بهترین کار را دارد. با این حال، به طور کلی، از تونرهای حاوی الکل و عطرهایی که می توانند باعث تحریک هر نوع پوستی شوند، خودداری کنید.

نحوه انتخاب تونر پوست ؛ نوع پوست خود را بشناسید

نحوه انتخاب تونر پوست

۱. نوع پوست خشک

نوع پوست خشکی دارید یا خیر. پوست خشک اغلب به عنوان پوستی شناخته می شود که دارای منافذ کوچک است، احساس سفت شدن دارد و رنگی کدر و خشن دارد. همچنین اگر پوست شما در ماه های زمستان بسیار خشک و حتی پوسته پوسته شود. متوجه خواهید شد که آیا پوست خشکی دارید یا خیر. این نوع پوست همچنین مستعد ترک خوردگی، لایه برداری، تحریک، قرمزی/خشک شدن و خارش است.

 

بهترین کرم مرطوب کننده پوست صورت در سایت کمند بیوتی 

 

۲. نحوه انتخاب تونر پوست ؛ نوع پوست چرب

دریابید که آیا نوع پوست چرب دارید یا خیر. پوست چرب اغلب به عنوان پوستی شناخته می شود که دارای منافذ بزرگ شده است، در اثر چربی اضافی براق به نظر می رسد و هنگامی که با یک دستمال لکه دار می شود، بقایای چربی قابل توجهی قابل مشاهده است.

نحوه انتخاب تونر پوست

۳. نوع پوست مختلط

بیاموزید که آیا نوع پوست مختلط دارید. پوست مختلط کمی پیچیده‌تر است، زیرا همانطور که از نامش پیداست، معمولاً پوست چرب و خشک یا معمولی دارید. پوست مختلط اغلب به عنوان پوستی شناخته می شود که منافذ بزرگتر و چربی بیشتری در ناحیه T، یعنی پیشانی، بینی و چانه شما دارد. با این حال، سایر نواحی پوست شما، مانند گونه ها و دو طرف صورت، دارای منافذ کوچکتر و چربی کمتری هستند.

۴. نحوه انتخاب تونر پوست ؛ نوع پوست حساس

اگر نوع پوست حساسی دارید مشخص کنید. پوست حساس اغلب به عنوان پوستی شناخته می شود که به راحتی تحریک می شود. پوست حساس ممکن است در اثر محصولات زیبایی، لمس کردن، آب داغ، مصرف الکل یا غذاهای تند تحریک شود. از آنجایی که بسیاری از چیزها می توانند این نوع پوست را تحریک کنند، قرمزی، خارش و سوزش از ویژگی های این نوع پوست است.

تطبیق تونر با نوع پوست شما

نحوه انتخاب تونرپوست

بهترین ماسک صورت در سایت کمند بیوتی 

۱. یک تونر آبرسان انتخاب کنید.

اگر نوع پوست خشکی دارید، تونرهایی را انتخاب کنید که آبرسان و مرطوب کننده هستند. به دنبال محصولاتی باشید که دارای پپتید، گلیکولیپید، روغن دانه گل رز یا روغن جوجوبا، دایمتیکون و اسید گلیکولیک هستند. از محصولات حاوی الکل (SD 40، دناتوره شده، اتانول و ایزوپروپیل)، سدیم یا آمونیوم لوریل سولفات، روغن معدنی و پرترولاتوم خودداری کنید.

نحوه انتخاب تونرپوست

۲. نحوه انتخاب یک تونر پوست با طراوت

اگر پوست چرب دارید، تونرهایی را انتخاب کنید که برای پوست طراوت و ملایم هستند. پوست چرب خود را با خرید تونرهای اشباع شده با الکل تنبیه نکنید. این تونرها پوست شما را خشک می کنند و باعث می شوند پوست شما حتی چربی بیشتری تولید کند. از محصولاتی استفاده کنید که حاوی مواد بدون روغن، هیالورونات سدیم، سدیم PCA و AHA هستند. از محصولات حاوی الکل (SD 40، دناتوره شده، اتانول و ایزوپروپیل)، سدیم یا آمونیوم لوریل سولفات، روغن معدنی و پرترولاتوم خودداری کنید.

۳. دو تونر مختلف را انتخاب کنید.

اگر پوست مختلط دارید، باید دو نوع مختلف تونر خریداری کنید: یکی برای ماه های تابستان و دیگری برای ماه های زمستان. برای ماه های تابستان، از یک تونر با طراوت با مواد بدون روغن استفاده کنید. برای ماه های زمستان، از یک تونر آبرسان با موادی مانند روغن رز یا روغن جوجوبا استفاده کنید که پوست شما را مرطوب می کند.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده انواع تونر پاک کننده آرایش صورت 

 

نحوه انتخاب تونرپوست

۴. نحوه انتخاب تونر پوست ملایم

اگر نوع پوست حساسی دارید، تونرهای ملایم را انتخاب کنید که کاملاً عاری از الکل و اسید هستند، مانند اسید سالیسیلیک یا پارابن. از محصولاتی استفاده کنید که حاوی بتا گلوکان، شلاق دریایی، عصاره چای سفید و گلیسیرین هستند، یعنی موادی که ضد التهاب هستند و دارای آنتی اکسیدان هستند. از محصولاتی که حاوی رنگ‌ها و عطرهای مصنوعی، الکل (SD 40، دناتوره شده، اتانول و ایزوپروپیل) و سدیم یا آمونیوم لوریل سولفات هستند خودداری کنید.

نحوه انتخاب و خرید تونر پوست شما

نحوه انتخاب تونر پوست

انواع سرم صورت در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی 

۱. ترکیبات تونر را بررسی کنید.

هنگام خرید تونر، همیشه ترکیبات تونر را بررسی کنید تا بتوانید تونر متناسب با نوع پوست خود را پیدا کنید. بسته به نوع پوست خود، برچسب را برای موادی که می خواهید از آنها اجتناب کنید بررسی کنید.

۲. تونرهایی با مواد قابض سخت نخرید.

مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، به طور کلی می خواهید از تونرهایی که دارای مواد قابض قوی مانند الکل، منتول و فندق جادوگر هستند اجتناب کنید. این مواد پوست شما را تحریک می کنند و چربی طبیعی پوست شما را از بین می برند.

همچنین سعی کنید از تونرهای دارای عطر مانند گلاب یا مرکبات اجتناب کنید. عطرها می توانند باعث تحریک پوست شما شوند. این تونرها معمولاً به عنوان «فرشن کننده» یا «شفاف کننده» نامگذاری می شوند و به سادگی ادکلنی برای صورت شما هستند.

۳. نحوه انتخاب تونر پوست در فروشگاه ها

یک تونر را در خرده‌ فروشی لوازم آرایشی یا فروشگاه بزرگ محلی خود خریداری کنید. هنگام سرمایه گذاری روی تونر، سعی کنید خیلی ارزان نباشید. برای خرید تونر به فروشگاه لوازم آرایشی محلی یا یک فروشگاه بزرگ مراجعه کنید. از خرید تونر در داروخانه ها خودداری کنید. این تونرها معمولاً حاوی مقادیر زیادی الکل و/یا مواد قابض در آنها هستند که باعث تحریک پوست شما می شود.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *