مقالات

آموزش آرایش چشم ساده

آرایش چشم ساده ؛ هنر حرفه ایی هاست و کاری که با صورت شما می کند فراتر از یک زیبایی خیره کننده است. بلافاصله کل صورت شما را تغییر می دهد و شما را زیبا و شگفت انگیز می کند. تنها چیزی که برای تسلط بر هنر آرایش چشم بدون عیب و نقص نیاز است، تمرین، درک درستی از انتخاب سایه های مناسب و چند نکته اساسی است.

مراحل آسان برای آرایش چشم ساده: اصول

به ما اعتماد کنید برای انجام دادن آرایش خود نیازی به استاد بودن ندارید، از مراحل ساده شروع کنید و تمرین کنید تا بتوانید آن را مانند بلاگر زیبایی مورد علاقه خود ترکیب کنید! شروع برای آرایش چشم فقط شامل یک پالت با چند سایه، یک برس آرایشی چشم کوچک و مقداری الهام از تصاویر آرایش  ساده و پر زرق و برق است.

کمند بیوتی عرضه کننده انواع براش آرایشی

پس خانم ها، آیا آماده اید که آرایش چشم ساده را به صورت گام به گام یاد بگیرید؟ خوب، شما در جای درستی هستید، برای یک راهنمای گام به گام ساده به خواندن ادامه این مقاله بپردازید.

مراحل آرایش چشم ساده برای مبتدیان

آرایش چشم ساده

مرحله 1: از پرایمر چشم استفاده کنید

چگونه در خانه آرایش چشم ساده انجام دهیم و با چه چیزی شروع کنیم؟ ما اصرار داریم که همیشه از پرایمر چشم استفاده کنید! از این گذشته، این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود آرایش شما برای مدت طولانی تری باقی بماند. پرایمر چشم به ایجاد یک سطح صاف برای آرایش کمک می کند تا به راحتی آرایش روی آن قرار بگیرد. و اگر پلک های چرب دارید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید این مرحله را نادیده بگیرید. مقدار کمی پرایمر چشم بزنید و اجازه دهید تا خشک شود، پس از آن از یک پایه سایه چشم استفاده کنید تا سایه‌هایتان پایه خوبی برای قرار گرفتن در آن ایجاد کند، اگر پایه سایه چشم ندارید، می‌توانید از کرم پودر یا کانسیلر نیز استفاده کنید.

پرایمر چشم موجود در سایت کمند بیوتی

مرحله 2: سایه های اصلی را انتخاب کنید

این مهم است که ابتدا آرایش چشم ساده خود را با سایه های اصلی شروع کنید، همیشه می توانید با استفاده از رنگ های مختلف قدرت انتخاب بالای داشته باشید. یهترین سایه چشم را انتخاب کنید که بتوانید از آنها برای ایجاد یک ظاهر روزمره معمولی استفاده کنید. شما به یک هایلایتر نیاز دارید و سایه ای که از رنگ پوست شما روشن تر است، رنگ متوسطی که به چشمان شما رنگ می بخشد، یک سایه کانتور که تیره تر از رنگ پوست شما باشد و رنگ مشکی، آبی، یا خاکستری برای اضافه کردن تعریف به چشمانتان. این 4 سایه می تواند شما را برای امتحان آرایش چشم آماده کند.

نکته: برای مثال، می‌توانید پالت سایه چشم Lakmé Absolute Explore را با سایه قهوه‌ای ساده برای آرایش دودی قهوه‌ای ساده امتحان کنید. همچنین سایه های خاکستری، صورتی و تناژ روشن. فرمول ترکیبی آسان آن یکی از بهترین ها برای مبتدیان است و همه رنگ ها ماندگاری بالایی دارند. کیت سایه چشم چند منظوره برای آرایش چشم آبی، آرایش ساده برای چشم‌های سبز، و البته با چشم‌های قهوه‌ای خوب است (چون چشم‌های قهوه‌ای بسیار خوش شانس هستند، زیرا همه سایه‌ها به آن‌ها می‌آیند).

مرحله 3: ابزار ترکیبی خود را انتخاب کنید

آرایش چشم ساده

برس های آرایش برای چشم با سایر برس های آرایش متفاوت هستند، اگرچه هنرمندان زیبایی وجود دارند که فقط از نوک انگشتان خود برای آرایش  دودی ساده یا تکنیک های دیگر استفاده می کنند! پیشنهاد می کنیم اگر در سطح مبتدی هستید از برس استفاده کنید. شما به یک برس سایه چشم کوچک نیاز دارید، زیرا صاف است و کاربرد را آسان تر و دقیق تر می کند. در مرحله بعد، به یک برس ترکیبی کوچک و متوسط نیاز دارید تا سایه ها را به آرامی ترکیب کنید و یک جلوه دودی بدون مرز ایجاد کنید.

مرحله 4: استفاده از برس سایه برای آرایش چشم ساده

با روشن ترین سایه شروع کنید، برس سایه چشم را روی پلک های خود بکشید و از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به سمت بیرون بکشید. گوشه داخلی پلک شما همیشه نقطه شروع آرایش شماست.

نکته: هر بار که برس خود را روی سایه می‌کشید، حتماً به برس ضربه بزنید تا از شر محصول اضافی خلاص شوید.

مرحله 5: از برس ترکیبی استفاده کنید

آرایش چشم ساده

برس ترکیبی خود را روی سایه رنگ متوسط بکشید و آن را بالای خط چین بکشید، این بار از بیرون شروع کنید و به آرامی آن را به سمت داخل بکشید. مطمئن شوید که زیاده روی نکنید و آن را تا حد امکان یکدست جلوه دهید. تن میانی می تواند هر سایه ای باشد، از خنثی تا رنگی که مناسب لباس شماست. برای آرایش چشم ساده مطمئن می توانید باز رنگ هلویی، صورتی یا نارنجی روشن استفاده کنید.

نکته: مطمئن شوید که برس مناسب را نیز انتخاب می کنید. برای مثال می توان از برس زاویه دار برای اعمال دقیق و برس پردار برای پوشش معمولی تر استفاده کرد.

مرحله 6: چشمان خود را کانتور کنید

آرایش چشم ساده

کانتورینگ تعریفی عالی به آرایش ساده و آسان چشم شما می بخشد و آن را به زیبایی مشخص می کند. یک چشم با کانتور نیز ویژگی های شما را متعادل می کند تا ظاهری زیباتر داشته باشید. از تیره ترین سایه برای کانتورینگ استفاده کنید، از گوشه بیرونی پلک خود شروع کنید و آن را به سمت چین حرکت دهید. سعی کنید سایه کانتور خود را کمتر از سایه میانی نگه دارید.

مرحله 7: زمان رنگ کردن خط پایین مژه است

حالا وقتی آرایش شما روی پلک ها تمام شد، وقت آن است که به خط مژه پایین بروید. مقدار کمی سایه رنگ متوسط روی برس بزنید، از سمت بیرون شروع کنید، برس را به سمت داخل بکشید تا زمانی که با سایه برجسته، سایه روشن‌تری که ابتدا اعمال کرده‌اید، برخورد کند. حتی می‌توانید کمی سرمه به خط پایینی مژه ها اضافه کنید تا چشمان شما جلوه ی بیشتری داشته باشد.

مرحله 8. خط چشم بکشید

آرایش چشم ساده

استفاده از خط چشم برای انواع آرایش چشم ساده ضروری نیست اما میتواند ظاهری زیباتر به چشمان شما ببخشد. استفاده از خط چشم در انواع این آرایش توصیه می شود زیرا هم جلوه ی سایه ی شمارا بهتر می کند هم نمای چشمان شمارا دوبرابر خواهد کرد.

مرحله 9. برای آرایش چشم ساده از ریمل استفاده کنید

آرایش خود را با استفاده از بهترین ریمل زیبا برای افزایش طول و حجم مژه های خود به پایان برسانید. برای انواع مژه ها میتوانید از انواع ریمل ها مانند حجم دهنده، بلند کننده و… استفاده کنید. اگر می خواهید ظاهری چشمگیر داشته باشید، می توانید از مژه های مصنوعی نیز استفاده کنید.

مرحله 10: از پودر فیکس استفاده کنید

آرایش شما کاملاً آماده است شما عمیقاً شیفته هنر آرایش چشم ساده خواهید شد. از پودر فیکس برای مات کردن پوست زیر چشم، از بین بردن چربی اضافی و جلوگیری از لک استفاده کنید همچنین پودر فیکس به شما کمک می کند تا آرایش مدت زمان بیشتری روی چشمان شما باقی بماند.

چگونه از چروک شدن آرایش چشم جلوگیری کنیم؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که آرایش خود را با زحمت انجام دهید و به یک آشفتگی تبدیل کنید. برای جلوگیری از چین و چروک شدن و رسیدن به آرایش چشم ساده و بی نقص، از روغن های صورت و مرطوب کننده ها روی چشم های خود استفاده نکنید. از یک پرایمر مات کننده استفاده کنید و سایه های کرم را به جای پودری برای گزینه های پوشیدن طولانی انتخاب کنید.

چگونه اشتباهات آرایش چشم را برطرف کنیم؟

حتی آرایشگران باتجربه نیز می توانند اشتباهاتی در آرایش را انجام دهند، هیچ شرمی در آن وجود ندارد. بهترین راه برای رفع هر گونه لک یا سایه چشم که بیش از حد کشیده شده است، آن را با مقداری پاک کننده آرایش چشم و یک گوش پاک کن و یا پنبه اشتباه را برطرف کنید.

چگونه آرایش چشم را در فصل بارانی ماندگار کنیم؟

رطوبت هوا می‌تواند باعث چرب شدن پلک‌های شما شود و اگر در باران گرفتار شوید، همه چیز می‌تواند خیلی سریع از بین برود. ابتدا از آرایش چشم های بسیار مفصل در فصل های بارانی و سرد خودداری کنید و در صورت انجام از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید.

 

کمند بیوتی

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی از قبیل بهترین ریمل ها و سایه چشم موجود در بازار، کرم پودر و … همچنین محصولات مراقبت از پوست همچون کرم ضد آفتاب ، ماسک صورت و سرم صورت و …

همچنین شما میتوانید انواع محصولات بهداشت و مراقبت جنسی از قبیل انواع کاندوم ، ژل روان کننده و تاخیری و کاپ قاعدگی را از سایت کمند بیوتی در کمترین زمان تهیه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *